خبرهای داغ:
سردار ریحانی در ارتفاعات بازی دراز:

ایران مظهر اقتدار امنیتی است

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: امنیت ایران در منطقه ای که دشمن موجب آتش افروزی در آن است نشانه اقتدار امنیتی است.
کد خبر: ۹۰۱۰۸۰۵
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در مراسم افتتاحیه راهیان نور کشور که با صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز انجام شد اظهار داشت: آنچه که مایه عزت و سربلندی ما در ایران اسلامی شده است، حضور آگاهانه و از روی تعهد بوده است.

 

سردار ریحانی گفت: ایستادگی مردم در دوره های مختلف زمانی در طول انقلاب اسلامی یک کتاب قطور است که نمونه آن را در ماه های اخیر در شهرستانهای همیشه مقاوم سرپل ذهاب، گیلان غرب، قصرشیرین، ثلاث باباجانی و همه جغرافیای زلزله بروز و نمود پیدا کرد، جایی که گرچه بناهای این منطقه لرزید اما اعتقاد و ایمان مردم استوار ماند.

 

وی ادامه داد: تا زمانی که این استواری و ایمان وجود دارد شتاب و آهنگ پیشرفت ملت ایران بیش از پیش خواهد بود.

 

وی افزود: حضور بزرگ مردم مشتاق در جغرافیای بازی دراز، حضور سرلشکر جعفری رییس ستاد کل نیروهای مسلح در این نقطه مرزی و در این جمع پیام های مهمی به دوستان و دشمنان ایران اسلامی در منطقه دارد، پیامی از ایستادگی و مقاومت و امنیت و ادامه حرکت به سمت آرمانهای شهدا.

 

وی گفت: ایران فقط امنیت ندارد، کشور ما اقتدار امنیتی دارد. یعنی با وجود تهدیدات قابل توجه منطقه ای امن است و این موضوع با اینکه کشوری در یک منطقه امن امنیت داشته باشد متفاوت است.

 

وی تصریح کرد: تا زمانی که حضور مردم در صحنه را شاهد باشیم که به حمد خدا اینگونه خواهد بود، ایران اسلامی مایه عزت و سربلندی دوستان و خاری در چشم دشمنان خواهد بود.

ارسال نظرات