خبرهای داغ:
رئیس عقیدتی سیاسی هوانیروز ارتش:

شهدا سند افتخار ما هستند

رئیس عقیدتی سیاسی هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: شهدا سند افتخار ما هستند و شجره طیبه انقلاب اسلامی با خون پاک شهیدان آبیاری شده است.
کد خبر: ۹۰۱۰۸۱۷
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت‌الاسلام الله قلی در مراسم یادواره شهید سرلشکر خلبان علی‌اکبر شیرودی که در سرپل‌ذهاب برگزار شد، اظهار داشت: در شبی که دشمنان می خواستند دین را از بین ببرند و صدای حلقه اتصال بین خلق و خدا خاموش شود و شعله بسیار بابرکت نور دین خداوند متعال از بین برود، حضرت علی (ع) در لیلةالمبیت آماده شد تا در بستر پیامبر بخوابد و در برابر دشمنان بایستد و شهدای ما نیز به تأسی از مولا علی(ع) اینگونه بودند.

 

وی در ادامه قضیه طبس را یکی از بزرگترین توطئه ها علیه نظام دانست و افزود: خداوند متعال در قضیه طبس شر دشمنان را به خودشان برگرداند و این توطئه‌ها با عنایت و لطف الهی و با خون پاک شهدا و با اعتقاد و همبستگی و همدلی و پیوستن همه مردم به ولایت فقیه خنثی شد.

 

حجت‌الاسلام الله قلی با بیان اینکه امام زمان (عج) صاحب اصلی انقلاب اسلامی است، گفت: در دوران دفاع مقدس و در عملیات بازی دراز که همه عرصه ها تنگ شده بود، ایثار و از خودگذشتگی و دلدادگی به خداوند و لبیک گفتن به صدای هل من ناصر ینصرنی امام حسین (ع) در وجود رزمندگان اسلام تبلور کرد.

 

رئیس عقیدتی سیاسی هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با استناد به روایات و اشاره به عظمت مجاهدین فی سبیل الله گفت: خداوند آن مجاهد اسلام را از لحظه ای که از خانه حرکت می کند و به میدان جنگ می رود، اگر بازگشت یا بازنگشت در هر حال با هزاران ملائک از او محافظت می کند.

 

حجت‌الاسلام الله قلی با اشاره به ایثار و از خودگذشتگی شهدا، گفت: ما نیاز داریم تا از ایثارگری و منویات و اخلاص شهدا درس بگیریم تا بتوانیم خدمتگزار جامعه اسلامی باشیم.

 

رئیس عقیدتی سیاسی هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: ما مدیون شهدا هستیم و شهدا سند افتخار ما هستند و شجره طیبه انقلاب اسلامی با خون پاک شهیدان آبیاری شده است.

ارسال نظرات