خبرهای داغ:
در حاشیه نخستین سفر راهیان نور غرب در سال 97 صورت گرفت؛

دیدار مسئولان سپاه قم با خانواده های شهیدان «شکری» و «پادام» در کرمانشاه + تصاویر

جمعی از مسئولان سپاه استان قم در حاشیه نخستین سفر کاروان های راهیان نور غرب کشور در سال 97، با خانواده های معظم دو شهید در استان کرمانشاه دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۱۱۵۶۹
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، «احمد بیطرفان» معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم و تعدادی از دیگر مسئولان و فرماندهان سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در حاشیه اعزام نخستین گروه از زائران استان به  مناطق غرب و شمال غرب و ارتفاعات بازی دراز، با خانواده های معظم شهیدان «علی اشرف شکری» و «سامان پادام» دیدار کردند.

در این دو دیدار، خانواده های شهیدان شکری و پادام، نحوه شهادت عزیزانشان را تشریح کردند؛ مسئولان سپاه قم نیز مقام شهیدان را ستوده و از صبر و استقامت خانواده های معظم آنان تجلیل  نمودند.

دیدار مسئولان سپاه قم با خانواده های شهیدان «شکری» و «پادام» در کرمانشاه + تصاویردیدار مسئولان سپاه قم با خانواده های شهیدان «شکری» و «پادام» در کرمانشاه + تصاویردیدار مسئولان سپاه قم با خانواده های شهیدان «شکری» و «پادام» در کرمانشاه + تصاویردیدار مسئولان سپاه قم با خانواده های شهیدان «شکری» و «پادام» در کرمانشاه + تصاویردیدار مسئولان سپاه قم با خانواده های شهیدان «شکری» و «پادام» در کرمانشاه + تصاویردیدار مسئولان سپاه قم با خانواده های شهیدان «شکری» و «پادام» در کرمانشاه + تصاویر

 

ارسال نظرات