خبرهای داغ:
سردار سلگی:

توطئه‌های دشمنان با قدرت ایمان خنثی می‌شود

یکی از جانبازان دوران دفاع مقدس با بیان اینکه عامل پیروزی ما در دفاع مقدس نیروی ایمان بود، گفت: دشمن سعی می‌کند با القائات و تشویش اذهان عمومی از حقیقت دور بمانیم، بنابراین ما باید محاسبات دشمن را محاسبه کنیم تا بتوانیم برنامه‌ها و توطئه‌های آنها را خنثی کنیم و تنها با قدرت ایمان می‌توانیم به این توانمندی برسیم.
کد خبر: ۹۰۱۱۵۷۶
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۳

توطئه‌های دشمنان با قدرت ایمان خنثی می‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار حاج میرزا سلگی در مراسم یادواره شهید «حجه‌فروش» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: نقش زنان نیز در هشت سال دفاع مقدس بی‌تأثیر نبوده است.

وی افزود: ارتش عراق در هشت سال دفاع مقدس توسط کشورهای دیگر تأمین می‌شد و استکبار با تمام توان به میدان آمده بود و ایران در برابر کل دنیا ایستاده بود.

این جانباز دفاع مقدس با اشاره به پیروزی ایران اسلامی در برابر دشمنان ابراز داشت: تنها نیروی ایمان بود که باعث شد ایران مقابل دشمن ایستادگی کرد.

وی ادامه داد: افرادی هستند که نمی‌خواهند این رشادت‌ها به نسل‌های بعد انتقال پیدا کند و نمی‌خواهند جوانان به حقیقت بپردازند و این‌ همان تهاجم فرهنگی از سوی دشمن است.

سلگی عنوان کرد: دشمن از سلاح‌های نظامی ما هراسی ندارد چراکه از این نظر پیشرفت کرده و دشمن نقطه قوت ما که همان ایمان است را شناخته و نقاط ضعف ما را نیز شناخته و علیه ما برنامه‌ریزی می‌کند.

وی با اشاره به جنگ نرم و تبلیغات دشمنان تصریح کرد: دشمن سعی می‌کند با القائات و تشویش اذهان عمومی از حقیقت دور بمانیم، بنابراین ما باید محاسبات دشمن را محاسبه کنیم تا بتوانیم برنامه‌ها و توطئه‌های آنها را خنثی کنیم و تنها با قدرت ایمان می‌توانیم به این توانمندی برسیم.

این جانباز دفاع مقدس با تأکید بر ادامه راه شهدا و با اشاره به سفارش شهدا ابراز داشت: در ٨٠ درصد وصیت‌نامه‌های شهدا بر حفظ حجاب تاکید شده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات