خبرهای داغ:
آیت الله نوری همدانی مطرح کرد

تاکید بر مخالفت علما با اجرای سند ۲۰۳۰/غرب با اسلام مخالف است

یکی از مراجع تقلید با اشاره به مخالفت علما در رابطه با اجرای سند ۲۰۳۰ گفت: ما با اجرای این سند در مدارس بسیار مخالفیم، زیرا غرب بار‌ها نشان داده است که با اسلام مخالف است
کد خبر: ۹۰۱۲۹۳۲
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱
تاکید بر مخالفت علما با اجرای سند ۲۰۳۰/غرب با اسلام مخالف است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار با جمعی از خیرین مدرسه ساز و مسوولان سازمان نوسازی مدارس کل کشور، با اشاره به فعالیت انجام شده در قالب ساخت مدارس گفت:: فعالیت شما بسیار بزرگ و با ارزش است، و نخستین چیزی که در اسلام مطرح شده، نیت واخلاص است.

این مرجع تقلید با اشاره به مطالبی از نهج البلاغه ادامه داد: نخستین وجه تمایز شما با سایر سازمان‌ها و مراکز، این نیت و انگیزه شما در انجام فعالیت است، ساخت مدارس یک احسان ماندگار است.

وی با بیان اینکه خداوند در چندین قسمت از قرآن بیان کرده است که نیکوکاران را دوست دارد اضافه کرد: خداوند به کسانی که در راه خیر قدم برمی دارند برکت بسیاری می‌دهد، وبه فعالیت و مال آن‌ها برکت و ارزش می‌دهد، رحمت خدا نزدیک کسانی است که در راه خدا قدم برمی دارند.

آیت الله نوری همدانی با بیان سخنان مقام معظم رهبری در مورد خیرین مدرسه ساز اظهار کرد: در این زمان که اسلام با تمام قوا به میدان آمده است، کار شما باید با قدرت انجام شود. مسئله ساخت مدارس باقیات و صالحات برای شما است، وباید افرادی را تربیت کنید تا با معارف اسلامی آشنا شوند.

وی با اشاره به سند ۲۰۳۰ اظهار کرد: باید افرادی را تربیت کنید تا از معارف اسلامی بهره ببرند، مبادا دوباره آن فرهنگ غرب به کشور نفوذ کند، در زمانی که این انقلاب بوجود آمده تا چهره واقعی اسلام ناب را نشان دهد، باید افرادی تربیت شوند که به فکر حفظ انقلاب باشند.

این مرجع تقلید با اشاره به این موضوع که افرادی که در این امر شرکت می‌کنند نمی‌خواهند کسی از نام آن‌ها آگاه شود ادامه داد: باید مردم از انجام اینگونه کار‌ها آگاه شوند که چه کار بزرگی در کشور درحال اجرا است.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به روز معلم و شخصیت آیت الله شهید مطهری گفت:: آیت الله مطهری، شخصی بود که تمام عمر خود را در راه علم و قلم سپری کرده است، ایشان هم یک زندگی وهم یک مرگ با فضیلتی داشت.

وی با بیان اینکه آموزش وپرورش یکی از مهمترین مراکز تربیت است اظهار کرد: هیچ مرکز و سازمانی به اندازه آموزش وپرورش با انسان‌ها سروکار ندارد، بزرگ‌ترین کار دنیا انسان سازی است، زیرا انسان موجود ساده‌ای نیست، و کشف این استعداد‌ها و پرورش آن‌ها بسیار اهمیت دارد.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به مخالفت علما در رابطه با اجرای سند ۲۰۳۰ گفت:: ما با اجرای این سند در مدارس بسیار مخالفیم، زیرا غرب بار‌ها نشان داده است که با اسلام مخالف است، شما باید از مکر و نقشه‌های دشمنان آگاه باشید و از آن‌ها جلوگیری کنید.
ارسال نظرات