خبرهای داغ:
خطیب کرمانشاه مطرح کرد:

دشمن با «ما می‌توانیم» ما مشکل دارد

خطیب جمعه کرمانشاه بر تکیه به توان داخلی تاکید کرد و گفت: این همان «ما می توانیم» است که دشمن با آن مشکل داشته و همه دعواهای دشمن بر سر آن است.
کد خبر: ۹۰۱۲۹۴۲
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های عبادی- سیاسی نماز جمعه این هفته کرمانشاه، ضمن دعوت همگان به تقوا و پرهیزگاری، سرلوحه قرار دادن تقوا در تمام امور زندگی را مایه رستگاری در دنیا و آخرت دانست.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه افزود: تقوا اخلاق پیامبران است.

 

وی بر اتکا به توان داخلی برای رسیدن به خودکفایی تاکید کرد و گفت: ما باید با نگاه به داخل، فرمایش امام راحل را که همان «ما می توانیم» است، اجرا کنیم.

 

آیت الله علما توجه به قدرت داخلی را همان اجرای ما می توانیم دانست و افزود: تمام دعواهای امروز، دشمن با ایران اسلامی  بر سر همین «ما می توانیم» است.

 

وی گفت: فناوری هسته ای و موشکی ما نیز با تکیه بر همین «ما می توانیم» به دست آمده است و وابستگی ما در این زمینه از بین رفته و به اقتدار رسیده ایم.

 

خطیب جمعه کرمانشاه یادآور شد: به فرموده امام راحل، کشور باید از ننگ وابستگی به بیگانه نجات یابد.

 

وی با بیان اینکه کسانی که فناوری هسته ای را در کشور ما به دست آورده اند، به صورت میانگین ۳۲ سال سن دارند و این که این افراد با این سن کم به این فناوری دست یافته اند، دشمن را دیوانه کرده است.

 

آیت الله علما خاطرنشان کرد: فناوری موشکی نیز با تکیه بر قدرت سپاه، ارتش و نیروهای مسلح به دست آمده که این موضوع نیز اقتدار ایران اسلامی را رقم زده و دشمنان از این توانایی داخلی هراس دارند.

 

وی تاکید کرد: باید مسئولان شب و روز خود را به هم بدوزند تا بهره گیری از ثروت و امکانات داخلی به شکوفایی دست یابند چرا که دشمن مخالف اقتدار یک کشور اسلامی بدون کمک بیگانان است.

 

آیت الله علما با اشاره به اقتصادمقاومتی و تاثیر آن بر اقتصاد کشور، گفت: اقتصادمقاومتی و حمایت از تولید داخلی، تنها راه موفقیت در کشور است.

 

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر تکه بر توان داخلی، حمایت از کالای ایرانی و اجرای اقتصاد مقاومتی، گفت: دشمن براساس طراحی جنگ اقتصادی، برای کشور ما نقشه کشیده است.

 

این مسئول تاکید کرد: تنها راه مقابله با جنگ اقتصادی دشمن، حمایت از کالای ایرانی که مورد تاکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بوده، است.

 

وی گفت: حمایت از کالای ایرانی وظیفه دولت و ملت است و دولت باید با برنامه ریزی زیرساخت های آن را آماده کرده و مردم نیز باید به وظیفه خود عمل کرده و از تولید داخلی حمایت کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تاکید کرد: تولید کنندگان داخلی نیز باید در مقابل کالای با کیفیت تولید کرده و در اختیار مردم قرار دهند.

 

وی حمایت از کالای ایرانی را نیازمند بستر فرهنگی نیز دانست و بر فرهنگسازی در این زمینه تاکید کرد و گفت: فرهنگ‌سازی با گفتن درست نمی‌شود و نیازمند اقدام عملی است.

ارسال نظرات