خبرهای داغ:
آیت الله رئیسی در طبس:

موج سواری دشمن روی مشکلات داخلی ما/ مصرف کالای ایرانی هویت ملی را زنده تر می کند

تولیت آستان قدس رضوی گفت: فتنه امروز دشمن ناامید کردن مردم نسبت به آینده و اصلاح امور اجتماعی و رفع مشکلات کشور است، دشمن بر روی مشکلات موج سواری میکند و القا میکند این گره ها باز شدنی نیست. باور ما این است مشکلات به دست توانای جوانانمان حل می شود.
کد خبر: ۹۰۱۳۲۳۱
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی افزود: شهید بزرگوار امر به معروف امام حسین(ع) و یارانش هستند که در راه گسترش خوبی و نهی از منکر، پرچم اصلاح اجتماعی را برافراشتند، این فریاد برای همیشه است و باید دین و ارزش های دین را یاری کرد.

وی عنوان کرد: امروز در عالم دو مکتب انتظار و انظلام وجود دارد که هر کدام ویژگی هایی دارند.

وی افزود: مکتب انتظار دلدادگی به خدا، اعتقاد به پیامبر و معاد، تلاش برای گسترش خوبی ها، نهی از بدی ها، اجرای عدالت اجتماعی، مقاومت در راه هدف، دشمن شناسی، دشمن ستیزی و مبارزه با استکبار و ظلم است.

تولیت آستان قدس رضوی عنوان کرد: مکتب انظلام میخواهد ظلم پذیری را در عالم به طریق مختلف القا کند که سرنوشت مختوم شما پذیرش آقایی نظام سلطه و اجبار در جوامع بشری است و امید را در دل ملت ها از بین ببرد. مکتب انتظار، مکتب امید است.

وی تصریح کرد: مکتب انتظار، مکتب امید، ایستادگی در مقابل ظلم و ستم و متجاوز و فرهنگ مقاومت است.

نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: در این کشور، پرچم مکتب انتظار را امام برافراشت و امروز این پرچم به دست مقام معظم رهبری است.

وی هشدار داد: فتنه امروز دشمن ناامید کردن مردم نسبت به آینده و اصلاح امور اجتماعی و رفع مشکلات کشور است، دشمن بر روی مشکلات موج سواری میکند و القا میکند این گره ها باز شدنی نیست. باور ما این است مشکلات به دست توانای جوانانمان حل می شود.

نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: باور ما این است همه مشکلات قابل حل است و همه گره ها به دست توانای مردم و جوانان ما باز می شود.

وی تاکید کرد: مردمی که دشمن را در همه عرصه ها به ستوه آورده است و به برکت اعتقاد به مهدویت و انتظار همه گره ها باز خواهد شد.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: امروز اطاعت ما از نائب بر حق امام عصر برای جلب رضایت مولایمان است، فریاد او در گره گشایی از مشکلات مردم در عرصه های مختلف همان چیزی است که قلب مبارک ولی عصر را شادمان میکند.

وی گفت: اگر ایشان فرمان میدهند اقتصاد را مقاوم کنید، کالای ایرانی مصرف کنید برای این است که بیکاری کم شود، اشتغال افزایش پیدا کند، کالاها کیفیت پیدا کند، استقلال اقتصادی در جامعه ایجاد شود، چرخ های تولید به حرکت دربیاید و هویت ملی بیش از پیش در جامعه زنده شود و تمام آنچه می فرمایند در جهت رشد و تعالی این کشور است.

وی افزود: مدیران محترم بعد از انجام واجبات و ترک محرمات وسیله ای برای قرب به پروردگار بهتر از گره گشایی از زندگی مردم نیست، وقتی تبسمی بر لبان نیازمند می نشیند این بهترین جلوه عنایت حق است که برای انسانی که عامل این عمل است پیدا میشود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها