خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه ناحیه سرپلذهاب:

بسیج سازندگی به دنبال شکوفایی استعدادهای نهفته جوانان است

جانشین فرمانده سپاه ناحیه سرپلذهاب باتاکید برنقش بسیج سازندگی در رفع محرومیت مناطق مرزی گفت: بسیج سازندگی باهدف شکوفایی استعدادهای نهفته جوانان به دستور امام بزرگوار ما تشکیل گردید.
کد خبر: ۹۰۱۴۶۱۷
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲

سرهنگ پاسدار مجتبی کاکایی در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، ما ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس جهاد سازندگی در سال1379 به فرمان رهبرکبیر انقلاب اسلامی اظهار داشت: این نهاد انقلابی با هدف شکوفایی استعدادهای ذخیره شده در جوانان تشکیل شده است.

 

سرهنگ پاسدار مجتبی کاکایی افزود: بسیج سازندگی در محرومیت زدایی گامهای فراوانی را برداشته و همواره توانسته با روحیه اعتقاد و روحیه جهادی مشکلات مردم را برطرف کند .

 

جانشین فرمانده سپاه ناحیه شهرستان تاکید کرد: فرهنگ جهادی بایستی در همه عرصه های انقلاب اسلامی زنده نگهداشته شود و در راستای محرومیت زدایی و عدالت محوری و تحقق اقتصاد مقاومتی در تمام عرصه ها متقاوت گام های موثر برداشته شود.

 

وی بیان داشت: بسیج سازندگی نقش موثری در تحقق شعار سال از لسان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) دارد و نقش بسیج و بسیجیان در تمامی عرصه ها مشهود است و نزدیکی قلوب نسلهای گذشته و آینده در بسیج شکل می گیرد.

ارسال نظرات