خبرهای داغ:
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

آیت الله ایمانی مبارزی خستگی ناپذیر و یاوری توانمند برای انقلاب بود

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی درگذشت آیت الله حاج شیخ اسدالله ایمانی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۰۱۵۱۵۸
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱
آیت الله ایمانی مبارزی خستگی ناپذیر و یاوری توانمند برای انقلاب بود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در پیام تسلیت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده است: ارتحال عالم مجاهد آیت الله حاج شیخ اسدالله ایمانی (ره) نماینده محترم، ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز و عضو مجلس خبرگان رهبری موجب تأسف و تأثر فراوان گردید.

در این پیام تصریح شده است: این روحانی عالیقدر موسس مدارس علمیه ارزشمندی در استان فارس بوده و همچنین در عرصه فرهنگ در دانشگاه‌های شیراز نقش برجسته‌ای در ترویج معارف اسلامی و مکتب اهل بیت (علیهم السلام) داشتند.
در این پیام خاطرنشان شده است: ایشان در دوران پیش از انقلاب مبارزی خستگی ناپذیر و یاوری توانمند برای نهضت اسلامی بودند و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز همراه با ولایت، محوری برای وفاداران انقلاب اسلامی نظام بودند.
در پایان این پیام آمده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم رحلت آن روحانی مبارز را به محضر حضرت بقیة‌الله الاعظم (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری «مدظله العالی»، مراجع عظام تقلید «دامت برکاتهم»، حوزه‌های علمیه و مردم وفادار و شریف استان فارس و همچنین بازماندگان ایشان تسلیت عرض نموده، برای آن مرحوم علو درجات، غفران و رحمت الهی را از خداوند متعال خواستار است.
ارسال نظرات