خبرهای داغ:

تأسیس سالانه ۲۹۰۰۰ واحد کوچک اقتصاد مقاومتی توسط بسیج سازندگی

رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: بسیج سازندگی توانسته سالی ۲۹ هزار واحد کوچک اقتصاد مقاومتی ایجاد کند، در سال جاری هم با کمک و با ظرفیت مردم قصد داریم در حوزه اشتغال، به این هدف دست پیدا کنیم.
کد خبر: ۹۰۱۵۱۶۱
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴
تأسیس سالانه ۲۹۰۰۰ واحد کوچک اقتصاد مقاومتی توسط بسیج سازندگی
سردار نعمان غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، ضمن گرامی‌داشت روز بسیج سازندگی اظهار داشت: بسیج سازندگی در عرصه‌های مختلف ازجمله اشتغال‌زایی و تولید ملی، سازندگی، محرومیت‌زدایی و فعالیت‌هایی جانبی دیگر خدمت‌رسانی می‌کند.

وی با تأکید بر این‌که بسیج سازندگی در زمینهٔ اشتغال‌زایی فعالیت‌های مهمی داشته، افزود: بسیج سازندگی توانسته سالی ۲۹ هزار واحد کوچک اقتصاد مقاومتی ایجاد کند، در سال جاری هم با کمک مردم و با ظرفیت مردم قصد داریم در حوزه اشتغال، به این هدف دست پیدا کنیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی درباره نقش مردم و دولت در بسیج سازندگی بیان کرد: وجود این ظرفیت و این حجم توانمندی مردم یک فرصت برای جمهوری اسلامی ایران است، انتظار ما از دولت و مردم این است که حمایت‌های بیشتری داشته باشند، متأسفانه حجم حمایت‌ها و پشتیبانی‌ها با ظرفیت موجود فاصله دارد.

وی درباره همکاری بسیج سازندگی با سازمان‌ها و نهاد‌های دیگر گفت: ما با دستگاه‌های مختلف تفاهم‌نامه‌هایی را امضا کرده‌ایم، با بهزیستی تفاهم‌نامه‌ای برای احداث واحد‌های مسکونی در مناطق زلزله‌زده امضاشده که هم‌اکنون توسط بسیجیان در سر پل ذهاب در حال اجراست و بخشی از آن به اتمام رسیده است.

سردار غلامی از امضاء تفاهم‌نامه‌های مختلف با نهاد‌های دیگر نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی با هلال‌احمر در حال بررسی برای رسیدن به تفاهم‌نامه جدیدی است، برای ساخت واحد‌های مسکونی تحت پوشش کمیته امداد در مناطق زلزله‌زده، تفاهم‌نامه جدیدی را امضا کردیم و با دستگاه‌های دیگر هم در زمینه‌های اقتصاد مقاومتی، اشتغال‌زایی و سازندگی در حال بررسی برای رسیدن به همکاری‌های جدید هستیم.

وی با ابراز خرسندی از فعالیت‌های بسیج سازندگی قم گفت: یکی از فعال‌ترین استان‌های کشور در زمینهٔ سازندگی، خدمات‌رسانی، اقتصاد مقاومتی و اشتغال‌زایی استان قم بوده که در این مسیر در حال پیشرفت است.
ارسال نظرات