خبرهای داغ:

هفته عقیدتی سیاسی فرصتی برای تبیین اندیشه‌های شهید مطهری است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: هفته عقیدتی سیاسی فرصتی برای تبیین اندیشه‌های شهید مطهری است.
کد خبر: ۹۰۱۵۲۱۰
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج که در مسجد امام خمینی(ره) سپاه ناحیه کرمانشاه برگزار گردید، با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران برای حفظ و حراست از آرمان‌های انقلاب و حفظ دستاوردهای انقلاب تشکیل شده، اظهار داشت: هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی فرصتی برای تبیین اندیشه‌های شهید مطهری است.

 

این مسئول با اشاره به اینکه امروز جوانان باید عقاید و دیدگاه‌های شهید مطهری را به عنوان الگوی خود قرار دهند، افزود: این شهید بزرگوار با افکار و عقیده خود به عنوان معلم نمونه برای همه معلمان کشورمان محسوب می‌شود.

 

حجت الاسلام علی مرادیوسفی در ادامه با تبریک به مجموعه عقیدتی سیاسی سپاه  استان تصریح کرد: معاونت عقیدتی سیاسی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه به عنوان رده برتردر سپاه شناخته شده است و این عملکرد را مرهون تمام رده های سپاه حضرت نبی اکرم (ص) هستیم.

 

وی در ادامه با اشاره برخروج آمریکا از برجام  گفت: یک بار دیگر برای جهانیان مشخص شد که آمریکا قابل اعتماد نیست و همه ما روی توانمندی های داخلی متمرکز شویم.

 

وی ادامه داد: رمز پیروزی ملت ایران بر مشکلات داخلی و خارجی گوش دادن به تدابیرحکیمانه ولی فقیه است و دولت در این زمینه باید تمام تلاش خود را انجام دهد تا راهبردهای مهم مد نظر مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) اجرایی شود.

 

وی با اشاره به نام‌گذاری سال به‌عنوان سال «حمایت از کالای ایرانی» از سوی رهبر فرزانه انقلاب(مد ظله العالی) تصریح کرد: سال‌هاست که رهبر معظم انقلاب اسلامی «اقتصاد» را محور تعیین شعار سال قرار می‌دهند و امسال نیز موضوع «اقتصاد» محور قرار گرفت اما تأکید بر این بود که ما باید از تولید داخلی حمایت کنیم.

 

ارسال نظرات