خبرهای داغ:

برگزاری نشست توجیهی خواهران طلبه بسیجی قم در آستانه ماه رمضان

نشست بصیرتی توجیهی مبلغین، اساتید و فارغ التحصیلان خواهر طلبه بسیجی، روز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت در آستانه ماه مبارک رمضان در مرکز آموزشی شهید آیت الله سعیدی برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۵۹۵۵
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، نشست بصیرتی توجیهی مبلغین، اساتید و فارغ التحصیلان خواهر طلبه بسیجی، به همت حوزه مقاومت بسیج خواهران طلبه و با هدف تبیین وظایف خطیر طلاب بسیجی درعصر حاضر و سازماندهی آنان در عرصه‌های مختلف برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین «کتابی» از کارشناسان مذهبی طی سخنانی در این نشست، ضمن تشریح انقلاب اسلامی و عصر امام خمینی (ره) گفت: دشمنی‌های نظام سلطه با ما به دو مفهوم است؛ یکی قدرت داشتن و دیگر اینکه ما مسیر را درست میرویم.
وی افزود: انقلاب اسلامی یک انقلاب تمدنی است که برای موازنه قدرت احتیاج به تربیت نیرو دارد و یکی از وظایف حوزه‌های علمیه در این راستا، دفاع عالمانه و مستدل از ولایت فقیه می‌باشد.
استاد حوزه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع طلاب گفت: وظیفه طلاب هدایت دینی، سیاسی و حضور میدانی در جامعه است که با بهره گیری از صدق، امانت، تقوا، امر به معروف و نهی از منکرامکان پذیر است.
در ادامه این نشست، خانم ظاهری فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران طلبه ضمن تشریح ضرورت‌های فعالیت طلاب در عرصه‌های مختلف و تبیین بستر‌های فعالیت طلاب بسیجی، گفت: برای طلاب، مطالعه دقیق نهج البلاغه و بیانات مقام معظم رهبری امری ضروری است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار