خبرهای داغ:
امام جمعه بندرترکمن:

با برجام اصل نظام را هدف قرار داده اند

امام جمعه بندرترکمن گفت: توقف هسته ای و حقوق بشر بهانه است آنها با برجام اصل نظام را هدف قرار داده اند.
کد خبر: ۹۰۱۶۸۹۶
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، حجة الاسلام والمسلمین محمد صالح منصوری اظهار کرد: در ابتدای امر برجام مقام معظم رهبری بارها تاکید کرده اند که ما در مسائلی امثال قدرت دفاعی، فلسطین، آرمانهای انقلاب و ... به هیچ عنوان مذاکره نداریم.

امام جمعه بندرترکمن با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص خطوط قرمز نظام در مذاکرات تاکید کرد: با در نظر گرفتن اهمیت خطوط قرمز نظام ولی باز هم عده ای به این امر معترف بودند که از خطوط قرمز نظام عبور کرده اند، این یکی از اشتباهاتی بوده که در توافق برجام صورت گرفت.

حجة الاسلام منصوری در ادامه افزود: در این توافق به هیچ عنوان تضمینی محکم در نظر گرفته نشده بود، تمام این چیزهایی که از طرف رهبر انقلاب گوشزد شده بود مسئولین به آن اهمیت نداده اند و در ادامه چوبش را هم خوردند.

امام جمعه بندرترکمن خاطر نشان کرد: رئیس جمهور هم با قاطعیت کامل اعلام کرده بود که باید برجام امضاء شود تا مشکل معیشت، رفاه و حتی مشکل آب خوردن ما باید حل شود. یا اینکه گفته بود برجام مانند آفتاب است و اعلام کرده بودند تمام تحریم ها از روز توافق به صورت یکجا رفع خواهد شد، سند این فیلم هایی است که آنها بیان کرده بودند.

وی با بیان اینکه بعد از توافق برجام قرار شده بود که تحریم ها به صورت یکجا رفع شود متذکر شد: دلتمردان مردم را چند سال معطل کرده بودند و کشور را درگیر این توافق کرده بودند، متأسفانه به وعده هایی که به مردم داده بودند عمل نکرده اند. امروز هم باید از مردم عذر خواهی کنند.

حجة الاسلام منصوری با بیان اینکه مردم ما بهترین مردم عالم هستند ابراز کرد: رهبر انقلاب بارها اعلام کرده بود که به این امریکایی ها اعتماد نکیند، من به این توافق خوش بین نیستم، همان هم شد که رهبر ما اعلام کرد، امروز هم ایشان فرمودند که به کشورهای اروپایی هم اعتماد ندارم اگر می خواهید برجام را ادامه دهید باید تضمینی وجود داشته باشد.

امام جمعه بندرترکمن بیان کرد: امروز اگر می خواهند با کشورهای اروپایی برجام را ادامه دهند باید تضمینی وجود داشته باشد در غیر این صورت به سرانجام امریکا مواجه می شوند. عزت و منافع مردم ما از همه چیز مهم تر است باید در این مورد دقت کافی انجام شود.

وی در پایان گفت: اینها در برجام نه به دنبال متوقف سازی برنامه های هسته ای هستند، نه به دنبال حقوق بشر. آنها با برجام اصل نظام را هدف قرار داده و می خواهد جلوی گسترش انقلاب اسلامی را بگیرند./طوبی گلستان

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار