مسئول بسیج رسانه آذربایجان شرقی خبر داد؛

محور موضوعات دومین جشنواره بسیج آذربایجان شرقی اعلام شد

مسئول بسیج رسانه آذربایجان شرقی با اعلام این خبر، گفت: این جشنواره در محورهای مختلف؛ «مقاومت و دفاع مقدس»، «مسائل صنفی خبرنگاران»، «بصیرت و دشمن‌شناسی»، «اقتصاد مقاومتی»، «حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی»، «مبارزه با آسیب‌های اجتماعی» و «خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی» برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۱۷۱۱۷
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸

روح الله دهقان نژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذبایجان شرقی، با اشاره به ظرفیت بالا و تعدد مطبوعات و رسانه‌های آذربایجان‌شرقی، گفت: برگزاری این جشنواره با بالاترین کیفیت در دستور کار قرار دارد و در این راستا با همفکری چهره‌های شاخص رسانه، ستاد هماهنگی برگزاری جشنواره نیز تشکیل شده است.

وی قالب دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر را قالب‌های عکس، یادداشت یا سرمقاله، خبر، گزارش، مصاحبه، کاریکاتور و موشن‌گرافی برشمرد و اظهارداشت: این جشنواره با هدف ایجاد فضای رقابتی در بین فعالان رسانه‌ای و تقدیر از روزنامه‌نگاران و خبرنگاران برتر استان برگزار می‌شود.

دهقان نژاد اضافه کرد: با توجه به برگزاری موفق نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر طی سال گذشته و مشارکت خوب خبرنگاران استان، امسال ضمن شناسایی نقاط ضعف و کاستی‌های آن، تلاش می کنیم دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر را در خور جایگاه خبری و رسانه‌ای استان برگزار کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار