خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه گرگان:

سپاه و بسیج تلفیق از دو نهاد ارزشمند است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرگان با اشاره به برگزاری مراسم "۳۰ شب میهمانی شهدا" در ماه مبارک رمضان، گفت: در ایام ماه مبارک پرفیض رمضان در ۳۰ شب در تپه نورالشهدا گرگان برنامه فرهنگی خوبی تدارک دیده شده است.
کد خبر: ۹۰۱۷۳۹۱
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ،حجت‌الاسلام علیرضا ریاحی عصر امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه گرگان اظهار داشت: ‌این جلسه مراسم تکریم است،‌ سپاه و بسیج تلفیق از دو نهاد قدرتمند و ارزشمند به‌شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: ‌تثبیت روز ملی گرگان یکی از کارهای ارزشمند بود و امید داریم بتوانیم در این روز با رهبر انقلاب اسلامی مردم ولایتمدار گرگان دیدار داشته باشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گرگان ادامه داد‌:‌ تقویت برنامه‌های فرهنگی از اقدامات خوبی بود که در سپاه ناحیه گرگان اتفاق افتاد و این کار بسیار خوب و اثرگذاری بوده است.

ریاحی یادآور ‌شد:‌ نصب تلویزیون شهری و ایجاد فضاهای تبلیغاتی از دیگر اقدامات خوبی بود که در شهر گرگان اتفاق افتاد و جا دارد از زحمات سرهنگ مهاجر،‌ فرمانده سابق سپاه ناحیه گرگان قدردانی کنیم.

وی گفت:‌ امید داریم بتوانیم وظیفه سربازی خود را در لباس سبز سربازی انقلاب اسلامی انجام دهیم و انقلاب اسلامی را به اهداف تعیین کرده نزدیک کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گرگان گفت: در شهر گرگان به همت سرهنگ مهاجر،‌ فرمانده سپاه ناحیه گرگان اقدامات خوبی شده که جا دارد از زحمات و تلاش‌های وی تقدیر و تشکر کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گرگان ادامه داد: ‌در ایام ماه مبارک پرفیض رمضان در 30 شب در تپه نورالشهدا برنامه فرهنگی خوبی تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها