فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی:

حضور فرزندان و خانواده ها در محافل و مجالس قرآنی ماه مبارک رمضان بیمه شدن در برابر حجمه های جنگ نرم دشمن است.

سرهنگ علی غضنفری فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی در آیین افتتاحیه کلاس های ماه مبارک رمضان که با حضور کارکنان این ناحیه همراه بود اظهار داشت: حضور فرزندان و خانواده ها در محافل و مجالس قرآنی ماه مبارک رمضان بیمه شدن در برابر حجمه های جنگ نرم دشمن است.
کد خبر: ۹۰۱۷۹۰۴
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی:سرهنگ علی غضنفری فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی در آیین افتتاحیه کلاس های ماه مبارک رمضان که با حضور کارکنان این ناحیه همراه بود اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ماه بهار قرآن و ماه بهار خیر و برکت در زندگی مادی و معنوی ماست و از ویژگی های این ماه مستجاب شدن دعاها است.

 

 

 

 

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی در ادامه بیان داشت: حضور فرزندان و خانواده ها در محافل و مجالس قرآنی ماه مبارک رمضان بیمه شدن در برابر حجمه های جنگ نرم دشمن است و لازمه آن حضور ما در خط مقدم در این جلسات است.

سرهنگ غضنفری گفت: ماه مبارک رمضان را باید مغتنم شمرد و از این فرصت ارزشمند نهایت استفاده را کرد و این کار نیز می بایست بعد از ماه مبارک رمضان نیز ادامه داشته باشد و در وجود خودمان پرورش دهیم و از آن بهره ببریم.

قبل از سخنرانی سرهنگ غضنفری؛ مسئول تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی ناحیه مصیب رزمی به تشریح برنامه های پیشبینی شده در طول ماه مبارک رمضان پرداخت.

مصیب رزمی اظهار داشت: برنامه های ماه مبارک رمضان در طول هفته به این ترتیب است که؛ روزهای شنبه ، دوشنبه و چهارشنبه تفسیر نور مبین با موضوع ویژگی های مومنین در قرآن کریم و روزهای یکشنبه و سه شنبه کلاس اخلاق با موضوع شرح دعای مکارم اخلاق و پنجشنبه هر هفته نیز محفل انس با قرآن با حضور قاریان شهرستانی و کارکنان خود ناحیه در نمازخانه برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات