خبرهای داغ:
سخنران مراسم هفتگی هیئت رزمندگان گرگان:

جان‌مان را بگیرند نباید کالای خارجی بخریم

سخنران مراسم هفتگی هیئت رزمندگان شهرستان گرگان با تاکید بر اینکه مردم و مسوولان نسبت به فرمایشات مقام معظم رهبری اطاعت‌پذیری عملی داشته باشند، گفت: حتی اگر جان‌مان را بگیرند نباید کالای خارجی بخریم.
کد خبر: ۹۰۱۷۹۳۵
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، حجت‌الاسلام محمد اسفندیاری پیش از ظهر امروز در مراسم هفتگی هیئت رزمندگان شهرستان گرگان اظهار کرد: باید به فرمایشات امام خامنه ای (مدظله العالی) عمل کنیم، سالهاست معظم‌له بر رعایت اصلاح الگوی مصرف تاکید می‌کنند اما چرا مطالبه ایشان را نشنیدیم، مگر ولی امر مسلمین امر نکردند اقتصاد مقاومتی؛ چرا نسبت به فرامین ولایت کم‌کاری می‌کنیم، فردای قیامت همه ما باید پاسخگو باشیم.

وی با اشاره به اینکه حمایت از کالای ایرانی باید مورد توجه مردم و مسوولان قرار بگیرد، تصریح کرد: مدیون خون شهدا هستیم اگر در بازار محصول ایرانی باشد اما به سمت کالای خارجی تمایل پیدا کنیم، اگر جان‌مان را بگیرند نباید کالای خارجی بخریم، وقتی امام مسلمین امر فرموده باید بدانیم امر ولی مطاع است چرا که این فرمان الهی و ولایی است و اطاعت امر امام بر همه ما واجب است.

سخنران مراسم هفتگی هیئت رزمندگان شهرستان گرگان با اشاره به اینکه باید چشمان خود را به دو لب امام خامنه ای (مدظله العالی) بدوزیم و گوش به فرمان باشیم، تاکید کرد: باید نسبت به ولی فقیه که اثبات قرآن است اطاعت‌پذیری داشته باشیم، نباید فرمان ولی‌فقیه بر زمین بماند.

اسفندیاری با اشاره به اینکه برخی مسائل در مساجد کمرنگ شده است، گفت: تکبیر بعد از نماز با ذکر امام خامنه‌ای رهبر باید در مساجد مورد تاکید باشد یکی از سیاست‌های دشمن کمرنگ کردن اصولی است که ما به آن پایبند هستیم.

وی ادامه داد: صدام وقتی شهید صدر را به شهادت رساند بلافاصله خواهر شهید «بنت‌الهدی» را نیز به شهادت رساند وقتی از او پرسیدند چرا خواهر صدر را کشتی؟ پاسخ داد که من اشتباه یزید را تکرار نمی‌کنم که حسین بن علی (ع) را کشت و زینب (س) واقعه عاشورا را زنده نگه داشت و ماندگار شد.

سخنران مراسم هفتگی هیئت رزمندگان شهرستان گرگان با بیان اینکه نگذاریم زینب‌های زمان که ادامه دهنده راه شهدا هستند مورد هجمه دشمنان قرار بگیرند، گفت: چیزی که ما امروز به عنوان امنیت داریم به برکت امام و خون شهداست، چرا سالگرد شهدا یادمان رفته و چرا مساجد محلات سالروز ولادت و شهادت شهید محله را با تجلیل از خانواده‌های شهید ترویج نمی‌کنند.

اسفندیاری گفت: چرا  مساجد در برگزاری برنامه‌های شهدای محلات کمرنگ است و چرا باید آرام آرام خودمان را به فراموشی بسپاریم، متاسفانه فرقه‌هایی وجود دارد که نان شهدا و انقلاب را می‌خوردند و به انقلاب اسلامی دهن کجی می‌کنند، روایات ضعیف‌السند که در برهه‌ای برای فرد خاصی زده شده را علم می‌کنند تا انقلاب را زمین بزنند.

وی با اشاره به فرهنگ انتظار بیان کرد: معنای انتظار این نیست که باید به انتظار بنشینیم و کاری نکنیم انتظار یعنی آماده باش برای ظهور از لحاظ جسمی و بدنی؛ سرباز امام زمان (عج) باید قدرت 40 مرد در بدنش باشد، «تعلیم، تهذیب و ورزش» شعار مقام معظم رهبری است، ایشان ورزش را برای آنهایی که سن‌شان بالاست واجب و برای جوانان لازم می‌دانند.

سخنران مراسم هفتگی هیئت رزمندگان شهرستان گرگان گفت: حواسمان باشد برخی حرف‌ها ما را از اصل‌مان دور نکند، حتما مومنان رستگار هستند از صفت‌های مومنان؛ خشوع در نماز است نماز بالاترین عبادت است اگر نماز قبول شود سایر اعمال پذیرفته خواهد شد.

اسفندیاری افزود: خاشع‌ترین افراد علما هستند البته نه علمای دین؛ علمایی که دین را بشناسند و بدانند اصل و فرع چیست و آن را تشخیص بدهند./فارس

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها