خبرهای داغ:

برگزاری همایش نشست روشنگری در پاوه

همایش بصیرت سیاسی و نهضت روشنگری با موضوع حمایت از کالای ایرانی در پایگاه شهدای شمشیر حوزه شهید سیفی سپاه ناحیه پاوه برگزارشد.
کد خبر: ۹۰۱۸۷۹۷
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از پاوه، همایش بصیرت سیاسی ونهضت روشنگری با موضوع حمایت از کالای ایرانی به همت پایگاه شهدای شمشیر سپاه ناحیه پاوه با حضور آحاد مردم با سخنرانی ماموستا ملاعزیز یعقوبی بر گزار گردید

 

وی با اشاره به شعار سال اظهار داشت: حمایت از کالای ایرانی نه تنها وظیفه ملی بلکه وظیفه انسانی همه ماست که به تحقق این شعار کمک کنیم زیرا تحقق آن نه تنها به عزت ملی کمک خواهد کرد بلکه موجب خواهد شد وضعیت معیشت زندگی هزاران کارگر ایرانی بهبود یابد.

 

وی در ادامه به وظایف مسئولین و مردم در خصوص تحقق شعار سال خاطر نشان کرد: مسئولین بایستی در راستای حمایت از صنایع قدم بردارند. همچنین دیگر وظیفه آن ها این است که از واردات غیرضروری جلوگیری کنند. دیگر وظیفه آن ها اهتمام جدی برای مبارزه با قاچاق کالا هست که متاسفانه نیز دراین منطقه بیداد می کند که امیدواریم با همت وحمایت مسئولان کشور معضل قاچاق وبیکاری در این مناطق نیز حل گردد.

 

ماموستا یعقوبی خاطر نشان کرد: مردم نیز وظیفه دارند تا کالای وطنی خودشان را بخرند. زیرا این خرید آن ها رونق اقتصادی ایجاد می کند، اشتغال زا خواهد بود که در نهایت خود آن ها نیز از این اقدام سود می برند.

 

ارسال نظرات