مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دلیجان:

رمضان؛ ماه تقرب به درگاه الهی و بهره‌مندی از برکات است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دلیجان گفت: در ماه رمضان با امتناع از خوردن و آشامیدن در طول روز در مقابل خواهش‌های نفسانی مقاومت می‌کنیم و با عبور از نفس، حرکت در مسیر طاعت الهی برایمان سهل می‌شود.
کد خبر: ۹۰۱۹۴۱۳
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام محمود عظمتی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دلیجان در دیدار با جمعی از بسیجیان شهرستان به مناسبت ماه مبارک رمضان به بیان ویژگی های این ماه پرداخت و گفت: در روایات و آیات قرآن این ماه بهترین فرصت برای بندگی و خودسازی است.

وی افزود: ماه رجب و شعبان زمینه استقبال از شهر الله را در وجود ما فراهم کرد و اینک زمان بهره‌برداری از فرصت رمضان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دلیجان تصریح کرد: فرصت کسب ثواب در این ماه فراوان است چراکه بسیاری از فعالیت‌های معمول ما نظیر خوابیدن که در ماه‌های دیگر مباح هستند، خداوند متعال در ماه رمضان برای آنها ثواب در نظر گرفته است.

حجت‌الاسلام عظمتی روزداری را دارای دو بعد مادی و معنوی دانست و گفت: از بُعد مادی به اذعان بسیاری از پزشکان روزداری سلامت جسم را به همراه دارد و از بعد معنوی بنده را به خدا نزدیک می کند و انسان را به انجام تکالیف و وظایف الهی سوق می‌دهد.

وی یکی از بزرگترین فرصت‌های ماه رمضان را خودسازی و اصلاح نفس بیان کرد و گفت: در این ماه با امتناع از خوردن و آشامیدن در طول روز در مقابل خواهش‌های نفسانی مقاومت می‌کنیم و با عبور از نفس، حرکت در مسیر طاعت الهی برایمان سهل می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات