خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آزادشهر:

اجرای ۱۵ برنامه شاخص سوم خرداد در آزادشهر

به مناسبت سالروز فتح خرمشهر امروز ظهر نشست خبری فرمانده سپاه آزادشهر با اصحاب رسانه این شهرستان، در سالن جلسات سپاه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۹۷۶۷
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سرهنگ دوم پاسدار محمود علیخانی؛ فرمانده ناجیه مقاومت بسیج سپاه آزادشهر در نشست خبری به مناسبت سالروز فتح خرمشهر، اظهار کرد: آزادشهر یک قطب فرهنگی، مذهبی و بصیرتی استان بخصوص در شرق گلستان می باشد.

وی ادامه داد: حضور مردم در مراسمات فرهنگی، مذهبی، بصیرتی و ... این شهرستان هر سال نسبت به سال گذشته روند صعودی داشته است. برای نمونه در مراسم سالگرد شهید مدافع حرم شهید احمد غلامی بیش از ۳۵۰۰ نفر شرکت کرده بودند. همچنین در راهپیمایی ۹ دی، ۱۸ دی و ۲۲ بهمن حضور مردم خیلی بیشتر از سالهای قبل بود لذا این حضور مردم یک امتیاز برای این شهرستان و مسئولان آن می باشد.

سرهنگ علیخانی در رابطه با برنامه های سوم خرداد در شهرستان آزادشهر خاطر نشان کرد: در شهرستان آزادشهر ۱۵ برنامه شاخص برگزار خواهد شد که مسئولین شهرستان در آن شرکت خواهند کرد. برنامه هایی از قبیل صبحگاه مشترک (فردا) تجلیل از خانواده شهدا و خانواده شهید مدافع حرم، دیدار با خانواده رزمندگان حاضر در عملیات بیت المقدس ، مسابقات ورزشی، نمایشگاه دفاع مقدس، عطر افشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدای هنرمند، اکران فیلم به وقت شام، دیدار با روحانیون ایثار گر از برنامه های ما خواهد بود.

فرمانده سپاه آزادشهر در رابطه با آزادسازی خرمشهر تصریح کرد: خرمشهر بعد از 575 روز اشغال و ۴ عملیات آزادسازی در عملیات بیت المقدس آزاد شد که این آزاد سازی ثمرات زیادی برای کشور داشت.

وی در پایان سخنانش از توطئه دشمنان برای براندازی نظام مقدس انقاب اسلامی بخاطر همراهی نکردن با مقاصد استکبار سخن گفت و خاطرنشان کرد: دشمنان ما هنوز مردم ایران را نشناخته اند و یقینا این مردم در هر سه جهاد، اصغر ، اکبر و کبیر سربلند خواهند بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها