مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کمیجان:

عزت انقلاب مديون ايثار و فداکاری شهيدان و ولايتمداری ملت است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کمیجان گفت: عزت انقلاب در عرصه‌های داخلی و خارجی مديون ايثار و فداکاری شهيدان و ولايتمداری ملت است.
کد خبر: ۹۰۲۰۴۸۴
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام رجبی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کمیجان به همراه بسیجیان و پایوران این ناحیه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور در منزل شهید «ابوالفضل عاشری» از شهدای عملیات بیت‌المقدس با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفتگو کردند.

وی در این دیدار پس از تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران گفت: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی‌پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کمیجان تصریح کرد: مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند اگر این ایثارها نبود، کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد. امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد تا بتوانیم ادامه دهنده راه شهیدان عزیزمان باشیم.

حجت‌الاسلام رجبی با تاکید بر اینکه رزمندگان قهرمان و ملت ايران در آزادی خرمشهر روح اتحاد و مقاومت در برابر دشمنان قسم خورده انقلاب و ولايتمداری خويش را به خوبی در منظر جهانيان به منصه ظهور رساندند، گفت: عزت انقلاب در عرصه‌های داخلی و خارجی مديون ايثار و فداکاری شهيدان و ولايتمداری ملت است.

وی خاطرنشان کرد: زنده نگه داشتن روزهای سرنوشت‌ساز دفاع مقدس نقش مهمی در ترويج فرهنگ شهادت و استقامت دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات