رژه ناوگان موتوری و خودرویی به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد در ساوه+تصاویر

همزمان با فرا رسیدن سوم خرداد ماه سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر و عملیات بیت‌المقدس رژه موتوری و خودرویی بسیجیان ساوه در این شهرستان برگزار شد. 
کد خبر: ۹۰۲۰۵۱۳
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ همزمان با فرا رسیدن سوم خرداد ماه سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر و عملیات بیت‌المقدس رژه موتوری و خودرویی بسیجیان ساوه در این شهرستان برگزار شد. 

اين مراسم با همراهی اقشار مختلف مردم و نیروهای انتظامی از مقابل سپاه ناحیه ساوه آغاز شد و پس از طی مسيرهای بلوار شهید بهشتی، خیابان فردوسی، خیابان شریعتی، میدان مادر، میدان امام (ره)، خیابان ولیعصر(عج) و میدان عاشورا به گلزار شهدا ختم شد و شرکت‌کنندگان با حضور در گلزار شهدای امامزاده سیدعلی اصغر(ع) ساوه ضمن قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کردند. 

سرهنگ پاسدار علی رسولی فرمانده سپاه ناحیه ساوه در این مراسم گفت: رژه موتوری و خودرویی بسیجیان نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان ساوه با هدف به نمایش گذاشتن اقتدار و آمادگی بسیجیان و گرامیداشت حماسه غرورآفرین سوم خرداد آزادسازی خرمشهر و نیز ارج نهادن به مقام شامخ شهدا برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: سوم خرداد و عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر قهرمان شد، نقطه عطفی در استمرار پیروزی‌های رزمندگان اسلام در دوران سراسر افتخار هشت سال دفاع مقدس بود و در تاریخ مقاومت و ایثارگری ملت ایران ماندگار شد. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات