خبرهای داغ:
سردار ریحانی:

همواره باید در اوج آمادگی باشیم

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: حماسه فتح خرمشهر به ما آموخت که جامعه اسلامی همواره مورد تهدید است و برای مقابله با این تهدیدات همواره باید در آمادگی کامل باشیم.
کد خبر: ۹۰۲۰۹۴۳
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در مراسم سالروز آزادسازی خرمشهر که در حسینیه ثارالله کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: فتح خرمشهر درس‌ها و عبرت‌های زیادی داشت و  یکی از مهمترین درس‌ها این است که جامعه اسلامی همواره مورد تهدید است و برای مقابله با این تهدیدات همواره باید در آمادگی کامل باشیم.

 

سردار بهمن ریحانی  در ادامه بیان کرد: فتح خرمشهر در سال ۱۳۶۱ اوج افتخارات و قله سربلندی نظام بود و درسی به ما داد که اگر عزم و اراده کاری در ملتی ایجاد شود، آن ملت شکست ناپذیر خواهد بود.

 

وی سالروز فتح خرمشهر در تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را روزی به یاد ماندنی دانست و گفت: فتح خرمشهر نه فتح یک جغرافیای محدود از خاک کشور بلکه فتح ارزش ها بود.

 

وی فتح خرمشهر را پایان دادن به دوران اشغالگری رژیم بعثی عنوان کرد و گفت: خرمشهر به لحاظ موقعیت استراتژیک خود برای ما و دشمنان ارزش خیلی زیادی داشت، به نحوی که صدام بارها در اظهارات خود پس از اشغال خرمشهر گفته بود که اگر ایرانی‌ها بتوانند خرمشهر را پس بگیرند کلید بصره را به آنها تقدیم خواهم کرد.

 

سردار ریحانی  با بیان اینکه فتح خرمشهر شوک بزرگی به دشمنان وارد کرد، افزود: فتح خرمشهر در بستر اتحاد، همبستگی و مقاومت مردم حاصل شد.

 

وی با تاکید بر اینکه در آینده خرمشهرهایی را در پیش داریم، گفت: حماسه بزرگ فتح خرمشهر باید جاودان بماند و آن را فراموش نکنیم.

 

وی بیان کرد: ما می توانیم حول محور ولایت همواره با شتاب بسیار زیاد بر اوج قله‌های سربلندی قرار بگیریم و برای پیشرفت ایران اسلامی تلاش نماییم.

ارسال نظرات