خبرهای داغ:
آیت الله علما:

دوری از سبک زندگی اسلامی مسلمانان را در معرض خطر قرار داده است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: دوری از سبک زندگی اسلامی، یک میلیارد و هفتصد میلیون مسلمان را در معرض خطر قرار داده است.
کد خبر: ۹۰۲۰۹۴۶
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه با تاکید بر انس با قرآن و تدبر در کلام الله مجید در ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: دوری از سبک زندگی اسلامی، یک میلیارد و هفتصد میلیون مسلمان را در معرض خطر قرار داده است.

 

وی در ادامه با اشاره به توطئه و بدعهدی آمریکا در قبال ایران، گفت: آمریکا هرگز قابل اعتماد نیست و باید از نگاه برجام عبور کرده و نگاه ما به اقتصاد مقاومتی و تولید داخل باشد.

 

آیت الله علما در ادامه بیان کرد: برجام تجربه ای برای اثبات بدعهدی آمریکا است و آمریکا به هیچ توافقی پایبندی ندارد و این تجربه ثابت کرد که با آمریکا نمی‌توان کنار آمد.

 

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به دشمنی دیرینه آمریکا با ایران افزود: دشمنی آمریکا با ایران به زمان مصدق باز میگردد و این دشمنی تاکنون ادامه داشته است.

 

آیت الله علما تاکید کرد: باید بیدار باشیم، در جنگ تحمیلی بهترین جوانان این مرز و بوم را از دست دادیم و استکبار همواره بر ملت ما تهدید و فشار وارد نموده است.

 

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) گفت: باید تضمین‌های لازم از اروپایی ها گرفته شود و این تضمین ها از سوی رهبر معظم انقلاب تشریح گردیده است.

ارسال نظرات