خبرهای داغ:

برگزاری اردوی جهادی یک ‌روزه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

اردوی جهادی یک ‌روزه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در سال ۹۷ در منطقه گیلان‌غرب در روستای الله‌مرادگلین و انجار رود برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۱۷۵۹
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، اردوی جهادی یک ‌روزه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در سال جاری در منطقه گیلان‌غرب در روستای الله‌مرادگلین و انجار رود برگزار شد.

 

رئیس ستاد اردوهای جهادی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در این خصوص اظهار داشت: اردوی جهادی یک جبهه جهادی است و جوانان با همتی بلند و اهدافی والا در آن شرکت می‌کنند.

 

محمد رضا غلامی افزود: اولین اردوی جهادی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در سال جاری به‌منظور خدمت به مردم مناطق محروم در شهرستان گیلان‌غرب برگزار شد.

 

وی تصریح کرد: تنها هدف از حضور در اردوهای جهادی کار خداپسندانه و خیر رساندن به مردم مناطق محروم است.

 

وی گفت:  در این اردو دو تیم جهادی متشکل از ۲۴ نفر از دانشجویان و دو پزشک از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه کار معاینه و ارجاع به مراکز درمانی شهرستان را انجام دادند.

 

وی تصریح کرد: تمام تلاش ما بر این است که خدماتی از این دست در درجه اول به‌سمت روستاهای محروم و بعد به سایر روستاها پیش ببریم.

 

غلامی افزود: در قالب این اردوی جهادی ۴۰۰ نفر از مردم دو روستای الله‌مراد گلین و انجار رود تحت پوشش خدمات درمانی قرار گرفتند.

 

وی گفت: خدمات ارائه شده در قالب این اردوی جهادی یک‌روزه شامل خدمات درمانی، آموزشی، مشاوره مامایی، مشاوره روانشناسی و بهداشتی بوده است.

ارسال نظرات