خبرهای داغ:
دبیرشورای تبیین مواضع بسیح دانشجویی کرمانشاه:

مطالبه‌گری دقیق از مسئولان در امتداد وظایف بسیج دانشجویی است

دبیرشورای تبیین مواضع بسیح دانشجویی کرمانشاه گفت: مطالبه‌گری دقیق از مسئولان شهرستانی و استانی در امتداد وظایف بسیج دانشجویی در قبال استان کرمانشاه و مردم این استان و شهرستان بوده است.
کد خبر: ۹۰۲۱۷۹۶
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، دبیرشورای تبیین مواضع بسیح دانشجویی کرمانشاه  اظهار داشت: آنچه که اتفاق افتاده است برای بسیج دانشجویی و غالب دانشجویان انقلابی پدیده عجیبی نبود اندک تسلطی بر گفتمان امامین انقلاب و اندک نگاهی به تاریخ انقلاب اسلامی و رفتار دولت‌های غربی در قبال جمهوری اسلامی هر شخصی را به همین تحلیل میرساند که آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند و هیچ قدمی در راستای منافع ما بر نخواهند داشت  

 

طارق کعب ادامه داد: اینکه بگوییم مجددا با کشور‌های اروپایی طرح بحث بکنیم ادامه رفتار همان دستگاه فکری غلطی است که این چند سال در دستگاه دیپلماسی کشور پیاده شده و بار‌ها اثبات شده است که کارآمد نخواهد بود و تنها خروجی آن اتلاف وقت و انرژی کشور و ملت خواهد بود 

 

وی تصریح کرد: دولتمردان ما و نمایندگان ملت به اندازه کافی فرصت آزمون و خطا داشته اند و ملت هم تجربه‌ای که باید را از این روند مذاکرات کسب کرده است. مسلما دیگر جای مماشات و مدارا با کشور‌هایی که تنها به فکر اعمال فشار به جمهوری اسلامی هستند وجود ندارد.

 

وی گفت: آنچه امروز مورد سوال اقشار مختلف و نخبگان گشته است عدم روشنگری و پاسخگویی مسئولین ذی ربط نسبت به انتقادات وارده کارشناسان به مسأله توافقنامه ی FATF است و اینکه چرا مسئولین با بی توجهی به قوانین جمهوری اسلامی این توافقنامه بین المللی را امضا کرده اند.

 

وی افزود: نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی؛ هنوز طعم تلخ برجام و عایدات آن از جمله: رفع بیکاری و از بین بردن فقر و کاهش تورم و فیش های نجومی نگذشته است که در قدم بعدی مدیران و وزیران کنونی اقدام به پایمال کردن عزت ایرانی کردند. مگر از برجام چه نصیب ملت شده است، جز تحریم های نهادها و افراد، که دوباره به خارجی ها اعتماد کنیم و زیر بار ظلم برویم.

 

وی بیان داشت: جای این سوال است چرا دوباره به خارجی ها اعتماد کنیم و طبق توصیه شماره هفت FATF که باید قطعنامه شماره ۲۲۳۱ سازمان ملل مبنی بر تحریم ۸۷ فرد و نهاد را (که از نظر ما تروریست نیستند) اجرا کنیم و همچنین طبق توصیه شماره شش FATF همکاری اطلاعاتی حداکثری را با آن نهاد داشته باشیم؛ مگر ما در کشورمان قانون مبارزه با پولشویی نداریم پس چرا باید توافقنامه FATF را امضا و اجرایی کنیم مگر خارجی ها به برجام عمل کردند که این توافق را اجرایی کنند؟! و چرا ما باید شهروندان ایران را تحریم کنیم؟

 

وی تصریح کرد: اکنون با تلاش دلسوزان نظام پای این قراردادها به خانه ی ملت باز شده و همه ی مسئولین از ایرادات و ابهامات آن مطلع هستید، لازم است که نمایندگان کرمانشاه در این امر خطیر که با سرنوشت اقتصادی و سیاسی کشور گره خورده است، با روحیه انقلابی و استکبارستیزانه وظیفه خود را به درستی تشخیص داده و بدان عمل نمایند و از تمام ابزارهای قانونی برای مقابله با تحریم افرادی که از این نظام و سرزمین دفاع کردند و همچنین خدشه دار شدن عزت ملی استفاده نمایند تا بار دیگر شاهد بستن این قراردادها به طور محرمانه نباشیم.

ارسال نظرات