خبرهای داغ:
سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ملایر:

ملایر دارای منابع انسانی توانمند و ظرفیت‌های متنوع بالایی است

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ملایر گفت: شهرستان ملایر دارای موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب با منابع انسانی بسیار توانمند و ظرفیت‌های متنوع بالایی است.
کد خبر: ۹۰۲۱۹۵۲
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۷

ملایر دارای منابع انسانی توانمند و ظرفیت‌های متنوع بالایی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، رضا قیاسی در دیدار با حجت‌الاسلام‌ محمدباقر برقراری امام‌جمعه ملایر اظهار داشت: بنده سال‌ها در شهرستان ملایر خدمت کرده‌ام و به‌نوعی خودم را ملایری می‌دانم.

وی بیان داشت: بنده چندین سال در سمت بخشداری سامن و همچنین سرپرستی فرمانداری ملایر بوده‌ام و از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بسیار خوبی که در شهرستان است، اطلاع دارم.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ملایر ادامه داد: شهرستان ملایر دارای موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب با منابع انسانی بسیار توانمند و ظرفیت‌های متنوع بالایی است.

وی تصریح کرد: باید بتوانیم در مدیریت از شیوه‌های جدید، به‌روز و کارآمدتری  استفاده کنیم و این هنر مدیر است.

قیاسی تاکید کرد: جامعه ما بیشتر از هر زمان دیگری احتیاج به وفاق و همدلی دارد و باید همه گروه‌ها و افراد جامعه بتوانند این اتحاد و همدلی را که در جامعه وجود داشته است را بیشتر کنند تا دشمنان از این قضیه سوءاستفاده نکنند.

وی عنوان کرد: بنده تا زمانی که در شهرستان ملایر هستم هرگونه همکاری و کمکی را که بتوانم انجام می‌دهم و با تمام توان در خدمت توسعه شهرستان خواهم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات