خبرهای داغ:
امام جمعه پاوه:

پاسداری از ارزش ها وظيفه نيروهای مخلص جامعه اسلامی است

ماموستا قادری گفت: حفظ حريم و پاسداری از ارزش ها دو وظيفه نيروهای مخلص جامعه اسلامی است كه بايد مورد توجه همه ما باشد.
کد خبر: ۹۰۲۱۹۸۷
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از پاوه، امام جمعه پاوه در نشست امر به معروف و نهی از منكر كه در سپاه ناحيه پاوه با حضور برخی از مسئولين شهرستان برگزار شد در سخنانی  اظهار داشت: حفظ حريم و پاسداری از ارزش ها دو وظيفه نيروهای مخلص جامعه اسلامی است كه بايد مورد توجه همه ما باشد.

 

 ماموستا ملا قادر قادری با اشاره به فضيلت های ماه رمضان گفت: در رابطه با روزه خواری در جامعه اسلامی امام علی (ع) دو حد روزه خواری و اهانت به مردم و حريم شكنی را بر فرد روزه خوار جاری می كرد.

 

 وی با اشاره به فعاليت های دشمنان در رسانه ها و شبكه های اجتماعی گفت: امروز دشمنان علاوه بر تهديدات ظاهری نسبت به وضعيت اقتصادی كشور، اطلاعيه های بی سابقه ای را عليه نظام، با تاكتيی های خاص و با هزينه های گزاف انجام می دهند.

 

 وی با بيان اينكه دشمن حتی برخی از مسئولين ما را در جهت نيل به اهداف خود به خود نزديک كرده است ادامه داد: در برابر اين مشكلات نبايد ساده باشيم و بايد همواره هوشيار باشيم.

 

ماموستا قادری در بخش ديگری از سخنان خود گفت: اختلاف فاحشی از نظر رشد يا كاهش حضور مردم در دو دهه گذشته نسبت به الان در نمازهای سنت تراويح در مساجد است كه بايد بررسی شود علت افت و كاهش حضور مردم در مساجد چه بوده است.

 

 وی با بيان اينكه اگر هوشيار نباشيم مغلوب خواهيم شد ادامه داد: ظهور عصيان مردم يكی از كارهای پشت پرده دشمنان عليه اسلام است.

 

 فرمانده سپاه ناحيه پاوه نيز در سخنانی اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر از واجبات و فرایض بسیار مهم به شمار می‌رود،كه رعایت شرایط آن یک تکلیف شرعی عمومی برای حفظ احکام اسلام است.

 

 سرهنگ سلطان قلی افزود: معروف به کار و حالتی گفته می شود که خوب بودن آن از نظر شرع و یا عقل به اثبات رسیده باشد، و منکر کاری است که از نظر شرع یا عقل، زشت و ناپسند تشخیص داده شود.

 

 وی گفت: جلسات امر به معروف و نهي از منكر همواره در هر دوره ای وجود داشته است ما نيز در اين روزهای ماه مبارک رمضان تصميم بر ان داريم كه اگر در جامعه گاها برخی از معروفات فراموش شده باشد، و يا برخی از منكرات هم در بين مردم باشد براي حفظ احكام اسلام يادآوری و يا تذكر داده شود.

 

ارسال نظرات