استاندار مرکزی:

امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند وحدت هستیم

استاندار مرکزی گفت: اگر در همه زمینه ها مردم دولت را در حل مشکلات یاری کنند موفق به رفع مشکلات خواهیم شد و با اتکا به این نیروی قوی اجتماعی با برجام یا بدون برجام، با وحدت می‌توانیم مسیر پیشرفت و رفع مشکلات را دنبال کنیم.
کد خبر: ۹۰۲۲۲۶۸
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سید علی آقازاده استاندار مرکزی در جلسه شورای اداری استان مرکزی ضمن تقدیر از بازرس استان مرکزی به گله‌مندی تعدادی از مدیران استان از برخی بازرسی‌های صورت گرفته خواستار دقت بیشتر سازمان بازرسی شد و گفت: اگر کار صورت گرفته از سوی مدیران به سود جامعه و مردم بوده است و مدیران منفعتی از این کار نمی‌برد بازرسان ساده‌تر اعمال نظر داشته باشند.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی و کاهش 15 درصدی اعتبارات تملک دارایی استان گفت: این کاهش به طور قطع باعث محدودیت در انتخاب و اجرای امور برای مدیران می‌شود؛ پس در این شرایط باید تعامل بیشتری داشته باشند همچنین در کنار این موضوع مدیران باید انحراف از ضوابط قانونی نداشته باشند.

استاندار مرکزی به تعهد استان مرکزی برای ساخت 2700 واحد مسکونی در مناطق زلزله زده کرمانشاه اشاره کرد و گفت: اقدامات خوبی از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی در این مناطق صورت گرفته و جزو استان‌های برتر کشور در بحث بازسازی و نوسازی مناطق زلزله زده هستیم.

آقازاده با اشاره به اینکه بخشی از کار نیز به سپاه و بسیج محول شده است، از زحمات آنان در این مناطق قدردانی کرد و گفت: یک‌هزار واحدی مسکونی که استان مرکزی متعهد شده است در روستای کوئیک از توابع بخش مرکزی شهرستان سرپل ذهاب است که توسط بنیاد مسکن استان مرکزی ساخته خواهد شد و در سفری که هفته گذشته به کرمانشاه داشتیم تعدادی از این واحدهای احداث شده توسط استان مرکزی به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: کار ساخت واحدهای مسکونی تعهد شده توسط استان مرکزی نیز در حال انجام است و پایان شهریور ماه کار به اتمام می‌رسد؛ برای سایر واحدهای تخریب شده نیز طبق تعهد دولت تا قبل از سالگرد وقوع این زلزله 80 هزار واحد مسکونی به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار مرکزی با اشاره به پرداخت 80 هزار وام 30 میلیون تومانی به زلزله‌زدگان از سوی دولت و همچنین پرداخت 8 میلیون تومان مصالح رایگان در روستاها و 18 میلیون تومان در مناطق شهری تصریح کرد: کشور ثابت کرد که با اراده خود می‌تواند بزرگترین مشکلات را از پیش‌روی خود بردارد.

آقازاده با تاکید بر لزوم حفظ وحدت و انسجام در شرایط کنونی گفت: اگر در همه زمینه ها مردم دولت را در حل مشکلات یاری کنند موفق به رفع مشکلات خواهیم شد و با اتکا به این نیروی قوی اجتماعی با برجام یا بدون برجام، با وحدت می‌توانیم مسیر پیشرفت و رفع مشکلات را دنبال کنیم.

وی به سفر وزیر بهداشت به استان هم اشاره کرد و گفت: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به اراک جهت افتتاح فاز دوم بیمارستان آیت‌الله خوانساری و آغاز عملیات اجرایی احداث بیمارستان 100 تختخوابی شازند فردا به استان سفر خواهند داشت.

استاندار مرکزی ادامه داد: خوشبختانه اخیرا مبلغ 20 میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان مرکزی در قالب اوراق یک ساله 15 درصد به ساخت بیمارستان آیت‌الله خوانساری تزریق شده است که نقش موثری در پیشرفت کار خواهد داشت.

آقازاده به سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: همه دستگاه‌های اجرایی باید برای برگزاری بهتر این مراسم، اعزام زائران و همچنین پذیرایی از زائران عبوری از استان آمادگی لازم را داشته باشند و غروب 14 خرداد نیز در بیت امام راحل در خمین مراسم بزرگداشت ایشان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات