خبرهای داغ:
امام جمعه کلاله:

مردم با حضور پرشوردر راهپیمایی روز قدس، مشت محکمی بر دهان اسرائیل می زنند

امام جمعه کلاله گفت: مردم بصیر ایران با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس، مشت محکمی بر دهان اسرائیل و حامیان وی خواهند زد.
کد خبر: ۹۰۲۲۵۳۸
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، حجت الاسلام رضا کشیری امام جمعه کلاله در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز قدس گفت: در آستانه فرا رسیدن شب های قدر هستیم که برای ما مسلمانان از ویژگی های ویژه ای برخوردار است و باید از این شب ها بهترین بهره برداری را داشته باشیم.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت و جایگاه روز قدس خاطر نشان کرد: امسال باید پرشورتر از سال های گذشته و برای نشان دادن قدرت جمهوری اسلامی به آمریکا و اسرائیل، مردم بصیر ایران با حضور پرشور خود مشت محکمی به دهان آنان می زنند.

الحاج اخوند ادینه امام جمعه بخش پیشکمر شهرستان کلاله هم در این جلسه اظهار داشت: روز قدس روز حضرت امام خمینی(ره) است که اندیشمندانه و متفکرانه این نهاد را برای ما گذاشت.

وی افزود: اسرائیل از ظالمان حمایت می کند و پیروی از دستورات امام راحل(ره) باعث جلوگیری از پیاده سازی توطئه های دشمن می شود.

محمد حمیدی فرماندار کلاله هم ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه پر برکت رمضان بیان داشت: راهپیمایی روز قدس از تدابیر بنیانگذارانقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) است که به یادگار از ایشان همه ساله با هدف اعلام انزجار از رژیم پلید و استکباری صهیونیستی و حمایت از مردم ‌فلسطین در سراسر کشور برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها