خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان نهاوند:

نهاوند در تمام بخش‌ها حرف برای گفتن دارد

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: شهرستان نهاوند در تمام بخش‌ها از قبیل کشاورزی و صنعت تا صنایع دستی و... سرآمد است و حرف برای گفتن دارد.
کد خبر: ۹۰۲۳۰۵۷
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵

نهاوند در تمام بخش‌ها حرف برای گفتن داردبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، مراد ناصری شامگاه پنجشنبه در همایش «حمایت از کالای ایرانی» با محوریت تولیدات شهرستان اظهار داشت: هدف از این همایش شناسایی ظرفیت‌های تولیدات شهرستان و نگاه ویژه در استفاده از این پتانسیل‌های داخلی است.

وی عنوان کرد:  شهرستان نهاوند در تمام بخش‌ها از قبیل کشاورزی و صنعت تا صنایع دستی و... سرآمد است و حرف برای گفتن دارد.

فرماندار شهرستان نهاوند با بیان اینکه هدف دعوت از کارپردازان ادارات و دهیاران، توجه به همین ظرفیت‌ها است، افزود: همه بخشداران و دهیاران و سایر دستگاه‌ها و نهادها باید در نیازهای اداری خود، ابتدا به بخش تولیدات شهرستان توجه کنند.

وی ادامه داد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان حمایت از کالای ایرانی و داخلی توجه شده است، متأسفانه در همین شهرستان بخش عمده‌ای از تولیدات از نگاه مصرف‌کنندگان و مردم مغفول مانده است.

ناصری تصریح کرد: دهیاری‌ها باید در بحث‌های عمرانی خود تولیدات مرتبط داخلی شهرستان را مورد توجه قرار دهند.

وی گفت: در بازدیدهایی که در این مدت از واحدهای تولیدی داشتیم، متوجه شدیم این واحدها اکثراً با حداقل ظرفیت خود کار می‌کنند؛ اگر انتظار اشتغالزایی بیشتر داریم، باید از تولیدات این صنایع و کارگاه‌ها حمایت کنیم.

فرماندار شهرستان نهاوند افزود: اگر تا امروز این تولیدات را کمتر مورد توجه قرار داده‌ایم، از این به بعد موظف هستیم نگاه ویژه‌ای به این بخش‌ها داشته باشیم.

وی عنوان کرد: دهیاران هر قدر در بخش‌های عمرانی به تولیدات شهرستان توجه کنند، آن را در اعتبارات به صورت ویژه در نظر خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات