مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت ساوه:

ایجاد فاصله بین امت و ولایت خواست دشمنان است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت ساوه گفت: دشمنان می‌دانند که دشمن بدون ولایت خطر ندارد، دشمنی می‌تواند در برابر ظلم، استکبار، ناهنجاری‌ها و پلیدی‌ها بایستد که پیروی از ولی خود داشته باشد.
کد خبر: ۹۰۲۳۱۴۴
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام شعبانپور مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ساوه در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ضمن تسلیت ایام شهادت امیرالمومنین علی(ع) و حضرت امام راحل به نقش امام در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره) تولد جدید را به اسلام ناب دادند، اسلام انقلابی، حماسی و عاشورایی و اسلام جهادی، اسلامی که دارای روح و جان بوده است نه اسلام بدون حرکت و اتخاذ موضع در برابر شرایط منطقه و در سطح جهانی است.

وی جایگاه امروز اسلام را مرهون اندیشه های راهبردی حضرت امام خمینی(ره) و بعد از ایشان رهبری مقام معظم رهبری دانست و افزود: اندیشه‌ها و مبانی حضرت امام به عنوان یک امر عقلی، منطقی و چه بسا تکلیف شرعی برای همه من و شماهاست.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت ساوه با تاکید بر اینکه باید نعمت ولایت را قدر بدانیم، تصریح کرد: راهکار بیداری و عبور از شرایط مادی و معنوی و این شرایط پیچیده که به تعبیر مقام معظم رهبری پیچ های تاریخی که یک جامعه را به بحران می کشاند، حضرت امام خمینی(ره) راهکارها را بیان کردند و آرزوی نجات بشریت را داشتند.

حجت‌الاسلام شعبانپور با بیان اینکه مقام معظم رهبری امروز از این نظام اسلامی حراست و پاسداری و در مسیر اندیشه‌های حضرت امام خمینی(ره) حرکت می‌کنند، گفت: در آستانه سالگرد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی هستیم و امیدوارم که به وظیفه خود برای حضور در مراسم ارتحال عمل کنیم.

وی به تحلیل شرایط داخلی و منطقه‌ای و توطئه دشمنان علیه نظام اسلامی پرداخت و افزود: دشمنان نظام اسلامی به دنبال تضعیف و از بین بردن اسلام و تحریف اندیشه‌های حضرت امام راحل و در ادامه تخریب جایگاه ولایت هستند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت ساوه با اشاره به راهکار دشمن برای براندازی نظام اسلامی گفت: در مطالعات و بررسی‌های خود برای رسیدن به این منظور درصدد زدن رگ حیات انقلاب هستند چراکه فهمیده‌اند با زدن شاخ و برگ‌ها و ایجاد مشکلات نتیجه نگرفته و نخواهند گرفت بنابراین به دنبال زدن ریشه و جان انقلاب اسلامی هستند.

حجت‌الاسلام شعبانپور با اشاره به مطالعات دشمنان اسلام و نظام سلطه درخصوص انقلاب اسلامی گفت: آنان فهمیده‌اند که انقلابی نجات بخش است که با زبان و اندیشه امام و رهبری قرائت و بیان می‌شود؛ دشمنان اسلام چنین اسلامی را خود مزاحم می دانند و به دنبال ترویج اسلام سکولار بوده و به دنبال تبلیغ دینداری بدون روحیه انقلابی هستند.

وی افزود: دینداری که التزام عملی، روحیه جهادی و انقلابی نداشته باشد هیچ خطری برای کسی ندارد چراکه در اختیار آنان قرار خواهد گرفت و دشمنان برای رسیدن به این هدف چند سالی تحریف شخصیت امام راحل را دنبال می‌کردند که به موقع مقام معظم رهبری پیش بینی این آفت را کردند و در بیانات‌ خودشان این مهم را برای مردم در سخنرانی خود مطرح کردند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت ساوه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی خود فرمودند که شخصیت امام راحل از اصول اساسی ایشان جدا نیست و در حقیقت هویت و اصول انقلاب ما خطوط برجسته شخصیت امام راحل را هم تشکیل می‌دهد و هر آنچه درباره انقلاب سخن بگوئیم در واقع درباره حضرت امام راحل سخن گفته‌ایم.

حجت‌الاسلام شعبانپور ادامه داد: اصول انقلاب اسلامی، پایه‌های فکری و اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و هست که با آمد و رفت دولت‌ها تغییر نمی‌کند. امروز ما باید به دنبال مبانی فکری و اصول و خطوط قرمز انقلاب اسلامی که برگرفته از منابع دین مقدس اسلام است، باشیم و آن را حفظ کنیم و اجازه ندهیم مورد هدف دشمن قرار بگیرد.

وی افزود: دومین رگ حیاتی انقلاب اسلامی بحث ولایتمداری است و دشمنان به این نتیجه رسیده‌اند که تا زمانی که امت با امام خود ارتباط تنگاتنگ داشته باشند، نمی‌توانند به اهداف خود دست پیدا کنند بنابراین درصدد این هستند تا بین امام و امت فاصله ایجاد کنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت ساوه تصریح کرد: دشمنان می‌دانند که دشمن بدون ولایت خطر ندارد، دشمنی می‌تواند در برابر ظلم، استکبار، ناهنجاری‌ها و پلیدی‌ها بایستد که پیروی از ولی خود داشته باشد؛ هر بار که رهبر معظم انقلاب توطئه دشمن را شناسایی و به روشنگری پرداخته‌اند بلافاصله درصدد توطئه‌ای دیگر برآمده‌اند.

حجت‌الاسلام شعبانپور ولی بدون امت هم راهکار دیگری است که دشمنان برای رسیدن به اهداف خود به دنبال آن هستند، گفت: اگر امام بدون پشتوانه امت باشد اقتدار و کاربرد لازم را نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه حرف دیگر دشمن این است که امت متصل به امام شکست ندارد، گفت: دشمن به این نتیجه سیده که تا زمانیکه امت متصل به سرچشمه باشد که آن ولایت فقیه در عصر غیبت است، این جامعه شکست ناپذیر خواهد بود. بایستی برای مقابله با دشمن ارتباط را با ولی و ولایت قوی کنیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت ساوه با تاکید بر اینکه دشمن برای دستیابی به اهداف خود درصدد نفوذ است، گفت: مقام معظم رهبری سال‌ها درباره خطر نفوذ هشدار داد‌اند، نفوذی که نتیجه‌اش را امروز شاهدیم که در مراکز آموزشی به دنبال اجرای برنامه و توطئه‌های خود است و در مراکز مدیریتی امروز دستور کار می‌دهد نتیجه این می‌شود که به جای خدمت در سنگر انقلاب به دنبال رفاه و آسایش خود هستند.

حجت‌الاسلام شعبانپور با تاکید بر اینکه مسئولان باید خدمتگزار ملت باشند، خاطرنشان کرد: به دلیل نداشتن روحیه انقلابی و برای پیاده‌سازی اهداف دشمن به پیشرفت با حفظ استقلال معتقد نیستند و با بیان اینکه نمی‌توانند مطالبات مقام معظم رهبری را محقق سازند به دنبال این هستند تا از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنند و نه تنها نه جای تعجب بلکه جای تاسف است که با گذشت چند دهه از انقلاب چنین نگاهی را در برخی از مراکز مدیریتی و آموزشی شاهدیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات