تفاهم‌نامه تجاری بوشهر با صربستان منعقد می‌شود

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر گفت: تفاهم‌نامه مشترک تجاری و اقتصادی بوشهر با صربستان با حضور سفیر ایران و وزیر انرژی این کشور منعقد می‌شود.
کد خبر: ۹۰۲۳۲۹۵
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سید اسماعیل موسوی با اشاره به نشست‌های برگزار شده با سفیر ایران در صربستان و بازرگانان این کشور، افزود: در این نشست‌ها پیشنهادهایی برای توسعه مراودات تجاری و اقتصادی بوشهر با صربستان به سفیر ایران در این کشور ارائه شد.

وی، با اشاره به ظرفیت‌های صربستان در زمینه‌های مختلف، بیان کرد: پیشنهاد کشت فرا سرزمینی از استان بوشهر به این کشور ارائه می‌شود.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر با بیان اینکه اکنون محصولات استان بوشهر حضوری پررنگ در بازار صربستان ندارد، ادامه داد: به زودی وزیر انرژی صربستان و سفیر ایران در این کشور به بوشهر سفر می‌کنند و در این سفر تفاهم‌نامه مشترک تجاری و اقتصادی بوشهر با صربستان منعقد می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم در این سفر خواهرخواندگی بوشهر با یکی از شهرهای صربستان اعلام شود.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر همچنین با اشاره به کارهای صورت گرفته برای توسعه مبادلات تجاری استان بوشهر با قطر، خبر داد، به زودی یک هیات اقتصادی بلند پایه استان بوشهر به قطر سفر می‌کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر

ارسال نظرات