خبرهای داغ:
رییس دادگستری شهرستان تاکستان:

۶۸ زندانی در تاکستان با کمک خیرین آزاد می شوند

رئیس دادگستری شهرستان تاکستان گفت: 67 نفر محکوم مالی و یک نفر محکوم جرائم غیر عمد در تاکستان در صورت کمک خیرین و دولت از زندان آزاد می شوند.
کد خبر: ۹۰۲۳۷۱۴
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، امیرجعفر تقی پور در جشن گلریزان زندانیان جرائم غیر عمد شهرستان تاکستان که در یکی از تالارهای پذیرایی این شهرستان برگزار شد، گفت: جشن گلریزان از اقدامات نیک، خداپسندانه و انسان دوستانه است که همه سال به همت خیرین و مسئولان در ماه پر خیر و برکت رمضان برگزار می شود که با کمک های مالی مردم فهیم موجبات آزادی تعدادی از زندانیان فراهم می گردد.
وی افزود: محکومین مالی شهرستان تاکستان 67 نفر هستند که از این تعداد 63 نفر مربوط به اجرای احکام دادگاه ها و 5 نفر مربوط به اجرای احکام شورای حل اختلاف هستند که هم اکنون در زندان به سر می برند.
رییس دادگستری شهرستان تاکستان تصریح کرد: یک نفر نیز محکوم جرائم غیر عمد می باشد که بر اثر بی احتیاطی در امر رانندگی به پرداخت 43 میلیون دیه محکوم شده است که در حال حاضر به دلیل عدم توانایی در پرداخت در زندان می باشد.
تقی پور خاطرنشان کرد: تلاشمان بر این است که شاکیان این محکومین بخشی از طلب خود را ببخشند و بقیه بدهی آنها به طرق مختلف همچون ستاد دیه و اعطاء وام قرض الحسنه پرداخت شود.
وی بیان داشت: امیدواریم در این جشن گلریزان با نیت خیرخواهانه و خداپسندانه شما نیکوکاران و خیرین شهرستان تاکستان بخشی از بدهی این محکومین مالی تامین گردد تا دستگاه قضایی هم بتواند موجبات آزادی این زندانیان را فراهم کند.
رییس دادگستری تاکستان در پایان اظهار داشت: کاهش جمعیت کیفری زندانیان و کاهش محبوسین جرائم غیرعمد از اولویت های اصلی دادگستری تاکستان است که بسترهای لازم برای کمک خیرین و دولت برای آزادی افراد نیازمند فراهم شده است.
1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار