خبرهای داغ:

برگزاری مراسم آزاد سازی شهر باينگان پاوه

مراسم يادواره شهدای يازدهم خرداد سال 1359 باينگان پاوه با حضور اقشار مختلف مردم در شهر باينگان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۳۷۷۷
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۵:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از پاوه، مراسم يادواره شهدای يازدهم خرداد سال 1359 باينگان پاوه با حضور اقشار مختلف مردم در شهر باينگان برگزار شد.

 

در اين مراسم فرمانده سپاه ناحيه پاوه ضمن خير مقدم در سخنانی اظهار داشت: امروز ما در اين مكان جمع شده ايم كه ياد و خاطره شهداي عزيزمان را گرامی بداريم .

 

سرهنگ سلطان قلی افزود: شهيد مطهری در رابطه با شهدا سخن زيباي دارد كه مي گويد: شهدا همانند شمع خواهند بود كه با روشنايي خود راه را نشان می دهند و به واقع هم همينطور است كه با روشنايي خود راه را به ما نشان می دهند و مايه اقتدار يک جامعه هستند.

 

 وی ادامه داد: در 1400 سال پيش امام حسين عليه استكبار قيام كرد و از آن زمان تاكنون اسم امام به عنوان سيد الشهدا بيان مي شود .

 

وی افزود: اكنون نيز طی نمودن مسافت طولانی تا كربلا با راه پياده هم چيزی جز زنده بودن راه شهدا و راه امام نيست و هيچ دولت و سازمانی نمی تواند جمعيت 24 ميليون نفری مردم را چنين با پاي پياده سازماندهی كند.

 

وی با اشاره به اقدامات غربيان عليه كشور ما گفت: در طول سيصد سال گذشته 57 جنگ در كشور ما و از دست دادن بيش از سه و نيم ميليون كيلومتر مربع رخ داده است كه تنها در جنگ هشت سال تحميلی عراق عليه ايران نتوانستند، حتی يک وجب از خاک اين مرز و بوم را بدست آورند.

 

فرمانده سپاه ناحيه پاوه افزود: اين پيروزی به بركت خون شهدا و رشادت و پايداری مردم رزمندگان بوده است كه بزرگترين دستاورد اين انقلاب اسلامی می باشد.

 

 

ارسال نظرات