خبرهای داغ:
حجت الاسلام پناهیان:

انقلاب اسلامی معادلات استکبار را بهم زد

حجت الاسلام احمد پناهیان گفت: انقلاب اسلامی معادلات استکبار جهانی را در جهان به هم زد.
کد خبر: ۹۰۲۴۲۸۶
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام احمد پناهیان در مراسم نخستین شب احیا هیئت محبین اهل بیت (ع) در سالن ۹ دی ناحیه امام رضا (ع) با اشاره به عظمت انقلاب اسلامی اظهار داشت: حضرت امام (ره) نمونه یک مومن واقعی بود. به سنت الهی اعتماد کامل داشت. مردم و مومنین هم با ایمان و اعتماد به راه حضرت امام (ره)، در راه انقلاب استقامت ورزیدند. اگر این امت در زمان امیرالمومنین (ع) بودند، امیرالمومنین (ع) هدف پبغمبر (ص) از بعثت را تحقق می‌بخشید.
وی گفت: دشمن این را میداند که عامل پیروزی و پیشرفت انقلاب اسلامی ایران، همراهی مردم با امام حق است و این همراهی و استقامت نشأت گرفته از ایمان بالا و عمیق مردم است؛ لذا ایمان مردم و جوانان ما را نشانه گرفته.
پناهیان افزود: حضرت امام (ره) مثل امیرالمومنین (ع) تنها و یک تنه قیام کرد، اما مثل امیرالمومنین (ع) تنها نماند؛ مردم با ایمان راسخ او را همراهی کردند. ایمان و اتصال مردم به امام امروز بزرگترین سرمایه اسلام و ایران است. این ایمان را باید حفظ کنیم و زیاد کنیم.
وی ادامه داد: هدف حضرت امام (ره) او امر به معروف و نهی از منکر بود. امر بمعروف و نهی از منکر نیاز به عده و یار ندارد. لدا حضرت امام (ره) به تنهایی حرکت کرد. مثل امام حسین (ع) که به کمی یارانش نگاه نکرد. حضرت امام (ره) قبل از انقلاب فرمود: فرزندان حضرت زهرا (س) نخواهند گذاشت سرنوشت مسلمانان بدست صهیونیست و استکبار جهانی رقم بخورد. این برخاسته از ایمان راسخ امام به وعده‌های الهی بود.
پناهیان افزود: حضرت امام (ره) هیچگاه با کفار و منافقین مماشات نکرد. اما امروز از حوزه علمیه یک جیره بگیر دستگاه‌های جاسوسی دشمن میگوید پیغمبر کی منافقین را به قتل رساند که شما میکشید؟ مأموریت پیغمبر مبارزه با کفار بود. شما اگر راست میگویید، از امیرالمومنین مثال بزنید که سه جنگ با منافقین داشت.
رزمنده دفاع مقدس گفت: امروز ما در اوج قدرت اسلام در طول تاریخ هستیم. انقلاب اسلامی تمام معادلات ابرقدرت‌های استکباری جهان را بهم ریخته. حضرت روح الله با «کلمه الله هی العلیا» تمام معادلات جهانی را عوض کرد. نهضت روح الله گواه بر حقانیت امیرالمومنین (ع) بود و هست. چون هرچه امیرالمومنین (ع) فرمود: ه بود و بخاطر همراهی نکردن مردم نتوانست به آن‌ها جامه عمل بپوشاند، حضرت امام (ره) با انقلاب اسلامی تحقق بخشید.
پناهیان خاطرنشان کرد: گناه امیرالمومنین (ع) این بود که میفرمود: دعا کردن یک قسمت است و ۹۹ قسمت عمل است. امیرالمومنین (ع) اگر اهل مبارزه و جهاد نبود، مردم او را تنها نمی‌گذاشتند و حضرت در سجاده عبادت در اوج غربت به شهادت نمیرسید. آمریکایی‌ها گفتند مشکل ما با ایران اسلام علی است. دشمنان این را فهمیده اند که انقلاب اسلامی ما ادامه راه امیرالمومنین (ع) است، اما برخی داخلی‌های جاهل هنوز این را نفهمیده اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار