خبرهای داغ:
رئیس دانشکده الهیات دانشکده امام صادق(‌ع):

نامگذاری روز قدس از ابتکارات والای امام (ره) بود

رئیس دانشکده الهیات دانشکده امام صادق(‌ع) گفت: استکبارستیزی مهمترین شاخصه مکتب امام خمینی (ره) است.
کد خبر: ۹۰۲۴۳۳۱
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، حجت‌الاسلام حسینعلی سعدی ظهر سه شنبه در مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد که در امامزاده عبدالله گرگان برگزارشد، اظهار کرد: امام راحل با شناخت دقیق و بصیرت ستودنی خود توانست چهره واقعی استکبار را به همگان نشان دهد.

وی افزود: امروز استکبار با فتنه و ایجاد دوگانگی وارد میدان شده و می خواهد به ولایت فقیه که عمود خیمه انقلاب است، آسیب وارد کند.

حجت الاسلام سعدی با اشاره به خروج آمریکا از برجام اظهار کرد: بدعهدی آمریکا برای ایرانیان به اثبات رسیده است و این عمل تنها بدعهدی آمریکا را به دنیا ثابت کرد.

وی با بیان اینکه استکبارستیزی از مهم‌ترین مولفه‌های مکتب امام خمینی(ره) است، تصریح کرد: این شاخص هرگز از مکتب امام راحل جدا شدنی نیست.

رئیس دانشکده الهیات دانشکده امام صادق(‌ع) اظهار کرد: راه برون رفت کشور از مشکلات فعلی تکیه بر ظرفیت های داخلی و توان مردم است.

حجت الاسلام سعدی نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز جهانی قدس را از ابتکارات امام راحل برشمرد و افزود: همه مسلمانان جهان در این روز به راهپیمایی می پردازند و انزجار خود را از رژیم اشغالگر به دنیا نشان می دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها