خبرهای داغ:
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی:

شهید «جوادزارع» یک الگوی به تمام معنا برای خدمت به مردم بود

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: شهید «جوادزارع» یک الگوی به تمام معنا برای خدمت به مردم بود.
کد خبر: ۹۰۲۴۷۸۶
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۴

شهید «جوادزارع» یک الگوی به تمام معنا برای خدمت به مردم بودبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، حسین‌علی حاجی دلیگانی در مراسم یادبود اولین سالگرد شهید ترور «علی جوادزارع» دراسدآباد با برشمردن ویژگی‌های شخصیتی این شهید والامقام اظهار داشت: شهید «جوادزارع» یک الگوی به تمام معنا برای خدمت به مردم بود.

وی با اشاره به فتنه‌های مسموم دشمن برای برهم زدن امنیت گفت: شهدایی همانند شهید «زارع» تا دقایق آخر عمر پربرکت خود مشغول خدمت بودند.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه به خیانت برخی از مسئولین در جایگاه شغلی آنها اشاره و عنوان کرد: نظام جمهوری اسلامی به افراد امانتداری همچون شهید «زارع» نیاز دارد نه مسئولینی که پاداش‌های میلیاردی می‌گیرند.

وی با بیان اینکه این کشور به مسئولان امانتداری نیاز دارد که نظر سوء به بیت المال نداشته باشند، تصریح کرد: انقلاب ما در مسیر الهی بوده و اکنون نیز باید در همین مسیر حرکت کنیم.

حاجی دلیگانی در بخش دیگری از سخنانش به مشکلات معیشتی مردم اشاره کرد و گفت: باید تلاش کنیم تا باری از دوش مردم برداریم تا روند زندگی هموطنان از تعادل خارج نشود.

وی با ذکر خاطراتی از شهید «زارع» به ولایتمداری وی اشاره کرد و افزود: این شخصیت بزرگوار در بسیاری از موارد با هزینه شخصی کار مردم را انجام می‌داد.

شهید«علی جوادزارع» اهل اسدآباد و رییس دفتر نماینده شاهین شهر سال گذشته و در جریان حمله تروریستی مجلس به شهادت رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات