خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

صهیونیست ها پشت پرده تمام فتنه های دنیا

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه پشت پرده اینجاست که هرکجا در دنیا بساط فساد، قتل و ظلمی است صهیونیست ها هستند گفت: آنان سران دولت های جهان را می خرند و به آنان دستور می دهند و فتنه های آنان همه جا وجود دارد.
کد خبر: ۹۰۲۴۹۱۲
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان بیرجند اظهار داشت: مسئله شناخت در همه موضوعات و اموری که بشر به آن نیاز دارد حرف نخست را می زند.

 وی با بیان اینکه در همه موضوعات دو موضوع حرف نخست را دارد افزود: اول مسئله خویشتن شناسی است زیرا سرمایه های انسانی که خدا به ما داده اینجا خفته است که اگر این گنج استخراج نشود همه گنج ها به باطل می رود.

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه شهرستان بیرجند بیان کرد: مسئله دوم در همه موضوعات دین شناسی است که سرمایه های الهی در آن گنجانده شده است.

 عبادی با بیان اینکه در بحث دین شناسی باید به این امر برسیم که با همه گسترش فروعات دین باز هم همه چیز در دو اصل خلاصه می شود که یکی اصالت دارد و یکی لازمه حب است تصریح کرد: عناوین و اسماء اینجا جواب نمی دهد و آنچه واقعیت است این است که مردم دو گروه شامل حق و باطل هستند بنابراین انسان باید جایگاه خود را بشناسد.

 وی با اشاره به اینکه انسان همانگونه که خود را می شناسد باید دشمن را بشناسد و سلسله مراتب دشمن را نیز بداند خاطرنشان کرد: خداوند در قرآن نسل های بعد اسرائیل را نیز ملامت کرده است چراکه مواضع آنان مانند گذشتگانشان است.

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه شهرستان بیرجند یادآور شد: شرک عملی در جهت دخالت در کار الهی و تحلیل کردن امر الهی است و این خیانت است نه سیاست و بدترین و خطرناکترین نسبت به اهل ایمان این دو طایفه هستند و داد مردم دنیا را درآوردند.

 عبادی با بیان اینکه فرهنگ و سیاست شرق و غرب برخاسته از صهیونیست یهودی است اظهار داشت: علاوه بر اینکه بر مردم خود ظلم می کنند و آنان را نابود می کنند به مردم بدبختی که زیرسلطه دارند نیز ظلم می کنند.

 وی با اشاره به اینکه فرانسه ادعای آزادی می کند اما روزهاست که پاسخ مردم را با چوب و چماق می دهد افزود: در سوابق صهیونیست ها نیز مشاهده می شود در طول تاریخ ستم های بسیاری بر اهل ایمان کردند.

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه شهرستان بیرجند گفت: آنان افرادی هستند که برای دنیا و مال دنیا حاضرند تمام جهان را به آتش بکشند و بدتر از آنها آدم هایی هستند که به آنان اعتماد می کنند و این پیشگویی قرآن مانند تابلویی در جهان است.

 عبادی یادآور شد: بسیاری از قوم ها مانند قوم مغول در طول تاریخ به صورت مقطعی با مسلمانان جنگیدند و نسل بعد آنان تسلیم حق شدند اما خداوند در قرآن نسبت به قوم یهود مشخص کرده است که از یک هزار و ۴۰۰ سال قبل تاکنون هیچ تغییری نکرده اند.

 وی با بیان اینکه پشت پرده اینجاست که هرکجا در دنیا بساط فساد، قتل و ظلمی است صهیونیست ها هستند تصریح کرد: آنان سران دولت های جهان را می خرند و به آنان دستور می دهند و فتنه های آنان همه جا وجود دارد.

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه شهرستان بیرجند با بیان اینکه فتنه ها همه از طرف صهیونیست ها است گفت: ۷۰ سال قبل روزی که کشور مقدس فلسطین را در اختیار صهیونیست ها قرار دادند اروپاییان که می خواستند ساختن افسانه هلوکاست را برای صهیونیست ها جبران کنند این حرف دروغ « سرزمین بدون جمعیت برای جمعیت بدون سرزمین» را بیان کردند که دروغ طول تاریخ بود و در این راستا از خانه دیگران به صهیونیست ها هدیه دادند و گفتند صهیونیست ها مظلوم هستند.

 عبادی اظهار داشت: اینجاست که برای ما ضرورت دارد که در جریانات پیچیده برای حفظ ارزش های انقلاب، کشورمان و دینمان آنچه شایسته است انجام دهیم و سخنان رهبرمان را که برایمان حجت است آویزه گوشمان قرار دهیم و در مقابل دشمن پیچیده که تمامش مکر است کم نیاوریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها