خبرهای داغ:
با صدور بیانیه ای صورت گرفت؛

تقدیر مسئولین سرپل ذهاب از حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس

مسئولین شهرستان سرپلذهاب در بیانیه ای ضمن تقدیر از مردم شهرستان روز قدس را روز ایستادگی افراد حق طلب در برابر ظلم جهانی خوانده و حضور مردم را نمایشی بزرگ از اتحاد و انسجام و همبستگی و بصیرت مردم دانستند.
کد خبر: ۹۰۲۵۱۵۵
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرپل ذهاب، امام جمعه، فرماندار،شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و فرمانده سپاه ناحیه و جمعی از مسولین شهرستان سرپلذهاب با صدور پیامی از خلق حماسه عظیم حضور و نمایش وحدت، اتحاد و انسجام مردم متدین شهرستان سرپل ذهاب همگام و همصدا با « امت بزرگ رسول الله (ص)» حول محور نخستین قبله‌ گاه مسلمین جهان (قدس شریف)، در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر و تشکر کردند.

 

دراین پیام آمده است:

 

روز جهانی قدس، نماد حمایت اسلام ناب از مظلومان جهان است، و راهپیمایی روز قدس تنها فریادی بر ظلم رژیم صهیونیستی نیست بلکه فریاد بر سر تمام ظالمانی است که در جنگی نیابتی به جنگ اسلام ناب محمدی و پیروان مخلص آن آمده اند.

 

راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور انقلابی و پرشور و حماسی مردم ولایی و روزه دار شهرستان سرپل ذهاب نشان ازعمق نفوذ استراتژیک، اقتدار و قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی ایران و درک کلام و دریافت عمق پیام تاریخی حضرت امام خمینی (ره) و حرکت در خط مقام عظمای ولایت و مقام معظم رهبری مدظله العالی در خصوص این روزبود.

 

در این پیام تاکید کرده اند، مردم متدین و همیشه در صحنه این شهرستان همواره حامی مظلومان در هر نقطه از جهان بوده و روز قدس هم با حضور باشکوه خود در راهپیمایی، بار دیگر ندای مظلومیت مردم مسلمان فلسطین را سر داده وهمدوش با مظلومان منطقه، انزجار خود را از اعمال ننگین رژیم صهیونیستی و حامیان آن در منطقه و جهان به نمایش گذاشتند.

 

درود خدا بر شما مردم مومن، ولایتمدار و همیشه در صحنه، حمد و سپاس خداوند متعال را که بار دیگر، توفیق شرکت در راهپیمایی روز قدس را شامل حال امت شریف ایران اسلامی و به ویژه شما مردم ولایتمدار، متدین و شهید پرور شهرستان سرپلذهاب گردانید و به فضل الهی، با وحدت و بصیرت، بار دیگر با خلق حماسه ای بزرگ در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، لرزه بر اندام استکبار و صهیونیزم انداخت و فریاد مظلومیت و عدالتخواهی مردم فلسطین اشغالی را به گوش جهانیان رساند.

 

ارسال نظرات