امام‌جمعه کاکی:

فعالیت‌های هسته‌ای بازگشت غرور ملی هسته‌ای به دنبال دارد

امام‌جمعه کاکی گفت: دست‌آورد صدور فرمان عزت بخش رهبر انقلاب در پاسخ به بدعهدی آمريكا، ازسرگیری فعالیت‌های هسته‌ای بازگشت غرور ملی هسته‌ای و حس اعتمادبه‌نفس ملی ايرانيان‏ به دنبال دارد.
کد خبر: ۹۰۲۵۲۴۳
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام محمد محمدی با تبیین نقشه سه لایه دشمن در مقابله با نظام اسلامی اظهار داشت: نقشه دشمن در مقطع فعلی بر سه محور فشار اقتصادی، فشار روانی و فشار عملی و با هدف سیطره بر کشور متمرکز شده است.

وی افزود: از سال‏‌ها قبل مقصود اصلی مذاکره‌کنندگان ایرانی با اروپاییان در پرونده هسته‌ای کشورمان، برنامه‌ریزی برای کاهش فشار اقتصادی بر ملت ایران و به‌صورت مشخص برداشتن تحریم‌‏ها بود.

امام جمعه کاکی ادامه داد:، اما دشمن بدعهد نشان داد که حتی برای عمل به تعهدات صریح خود در برجام نیز حاضر نیست که فشار اقتصادی بر ملت ایران را کاهش دهد.

محمدی تأکید کرد: همه مسئولان کشور به‌خصوص مسئولان اجرایی کشور وظیفه دارند که تمام توان خود را برای کاهش فشار اقتصادی بر مردم و جلوگیری از برنامه دشمن به‌کارگیرند.

وی اضافه کرد: دشمن به دلیل موفقیت ایران در مساله هسته‌ای، توان موشکی و نقش منطقه‌ای و حمایت ایران از مظلومان در جهان به دنبال ایجاد یک فشار روانی بر این کشور است تا ما را از ادامه این موفقیت‌ها باز دارد.

محمدی یادآور شد: دستاورد صدور فرمان عزت بخش رهبر انقلاب در پاسخ به بدعهدی آمریکا، در بحث از سرگیری قاطع فعالیت‌های هسته‌ای بازگشت غرور ملی هسته‌ای و حس اعتماد به نفس ملی ایرانیان‏ به دنبال دارد.

امام‌جمعه کاکی گفت: مهم‏ترین اقدام متقابل ایران در پاسخ به خروج آمریکا از برجام، پیام‏‌هایی از جمله بازگشت اعتماد به نفس ملی، عزت ملی و تغییر محیط سیاسی در برابر غرب در پی دارد.

وی ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم بخش کاکی و دو شهر بادوله، کاکی و چند روستا در راهپیمایی روز جهانی قدس بیان کرد: روز قدس روز بسیج عمومی اسلامی‏، روز زوال بی‏‌تفاوتی‌‏ها، مسئله اساسی در دنیای اسلام و یا به تعبیر حضرت امام خامنه‌ای روز قدس روز اعلام مخالفت امت اسلامی با ظلم و بی‌‏عدالتی صهیونیست‏‌ها و حامیانشان است.

محمدی بیان کرد: بیت‌المقدس را می‏‌توان شهر پیامبران بزرگ خداوند که در طول تاریخ محل تبلیغ و رسالت پیامبران الهی و مدفن برخی از بزرگ‌ترین آنان همچون حضرت ابراهیم (ع) و حضرت لوط (ع) بوده است، نامید.

وی یادآور شد: امسال اولین سالی است که روز قدس بدون وجود داعش که سپر امنیتی رژیم صهیونیستی شده بود، برگزار می‏‌شود و راهپیمایی‌‏های شجاعانه مردم فلسطین در مراسم روز زمین و برای بازگشت به فلسطین تبدیل به یک حرکت انتفاضه گونه شده است که بیش از ۲۰۰ شهید داده و زمینه را برای یک روز قدس مؤثر و تضعیف‌کننده جدی رژیم صهیونیستی فراهم کرده است.

امام‌جمعه کاکی گفت: تلاش‌‏های جدی برای شکست محاصره غزه، رژیم صهیونیستی را در فشار مضاعفی با وجود حمایت ابرقدرت‏‌های ظاهری، قرار داده است.

وی افزود: فساد داخلی، تکثر هویتی، تضاد بی‌اعتمادی داخلی و چالش جمعیتی از عاملی هستند که موجب شده صهیونیست‏‌ها در سخنانشان از خطر نابودی خود سخن به میان آورند و انتقال سفارت آمریکا به قدس شکست و افتضاحی برای آمریکا بود.

وی اضافه کرد: غیر از دو کشور گواتمالا و پاراگوئه هیچ کشور حتی متحدان اروپایی آمریکا حاضر به انتقال سفارت خود به قدس نشده است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات