خبرهای داغ:
استاد حوزه و دانشگاه:

امروز انقلاب اسلامی جبهه استکبار را به چالش کشیده است

استاد حوزه و دانشگاه گفت: امروز انقلاب اسلامی، جبهه استکبار را به چالش کشیده، تروریسم را در منطقه فلج کرده، گروه‌های مقاومت را در منطقه و جهان تشکیل داده و اینها تنها بخشی از ثمرات جهانی معجزه امام(ره) یعنی انقلاب اسلامی بود.
کد خبر: ۹۰۲۶۰۳۲
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹

امروز انقلاب اسلامی جبهه استکبار را به چالش کشیده استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام موسوی در جمع کارکنان تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به لزوم تبیین اندیشه‌های امام خمینی(ره) اظهار داشت: بهره‌گیری از تمام فرصت‌ها و لحظات عمر در راه عبادت الهی و خدمت به اسلام و مردم یکی از بارزترین خصوصیات حضرت امام(ره) بود.

وی بیان داشت: سراسر زندگی امام(ره) سرشار از دروس و عبرت‌های زندگی بود و امام(ره) مرجع و اسوه کامل و ابدی مسلمانان و مردم شد.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به پیشینه تاریخی انقلاب اسلامی تصریح کرد: اگر آن مراقبت‌ها و خودسازی‌ها و اتکای به قدرت خدا حضرت امام(ره) نبود نمی توانست بعد از صدها سال از حکومت پیامبر(ص)، حکومت اسلامی را تشکیل دهد.

وی گفت: علما و عرفایی که مرجع رجوع مردم بودند کم نبودند اما این امام(ره) بود که در کمال توکل و ایستادگی و با تشخیص رسالت تاریخی خود، موسی زمان لقب گرفت و فرعون زمان را شکست داد.

موسوی تأکید کرد: امروز برخی مسئولین، خواسته یا ناخواسته با خط و راه امام(ره) مبارزه می‌کنند، اما مادامی که تفکر و راه امام(ره) در جامعه زنده باشد، این راه و مکتب امام(ره) در همه عرصه‌ها جمهوری اسلامی را به پیش برده و استکبار را ذلیل خواهد کرد.

وی با بیان اینکه امروز عالم را سه سید فاطمی آقاسیدعلی سیستانی، سیدحسن نصراله و امام خامنه ای که رهبر و ولی امر مسلمین و سادات جهان است، اداره می کنند، اظهار داشت: امروز دشمنان نظام و منافقین و شخص بنی صدر اظهار کرده‌اند که اگر امام خمینی(ره) زنده بود صدها بار به مدیریت امام خامنه ای در عالم اسلام احسنت می گفت.

این استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: حتی رئیس جمهور امریکا اوایل امسال گفت ما در خاورمیانه 7 تریلیون دلار هزینه کردیم اما نگذاشتند حتی از نفت خاورمیانه بهره مند شویم و این سخن ترامپ جایگاه و نقش جمهوری اسلامی و رهبری معظم انقلاب در منطقه را عنوان می کند.

وی اظهار داشت: امروز انقلاب اسلامی، جبهه استکبار را به چالش کشیده، تروریسم را در منطقه فلج کرده، گروه‌های مقاومت را در منطقه و جهان تشکیل داده و اینها تنها بخشی از ثمرات جهانی معجزه امام(ره) یعنی انقلاب اسلامی بود و این انقلاب یکی از معجزات بعد از پیامبر اسلام(ص) بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات