خبرهای داغ:
حجت الاسلام روحانی:

کانون‎های مساجد با شهدا و جانبازان ارتباط داشته باشند

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری استان قم از کانون‌های مساجد خواست با شهدا و جانبازان ارتباط داشته باشند
کد خبر: ۹۰۲۶۴۶۰
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۱
کانون‎های مساجد با شهدا و جانبازان ارتباط داشته باشند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام سعید روحانی مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری استان قم در همایش لاله‌های زینبی که امروز سه شنبه ۲۲ خرداد در سالن اجتماعات بهشت معصومه برگزار شد، گفت: چند شب پیش یکی از جانبازان که پدر و مادر و دو تن از برادران وی شهید بوده و فرزندش نیز در دفاع از حرم به شهات رسیده است و خودش نیز کاملا نابینا و فاقد یک دست و جانباز شیمیایی بود، مهمان برنامه بدون تعارف بود.

وی افزود: این جانباز با چنان روحیه‌ای صحبت می‌کرد که حیرت همگان را به دنبال داشت. یک انسان برای دفاع از دین این چنین عمل می‌کند، ولی برخی از ما که در عرصه جنگ فرهنگی می‌توانیم کار‌های زیادی انجام دهیم از این مساله طفره می‌رویم.

حجت الاسلام روحانی تصریح کرد: ما گاهی بی پولی را بهانه عدم کار کردن خود در این عرصه قرار می‌دهیم در حالی که با دیدن چنین جانبازانی، دید ما نسبت به زندگی تغییر می‌یابد.

وی اظهار داشت: خواهشی که بار‌ها عرض کردم اینست که با ارتباط با شهدا و جانبازان برنامه هایمان رنگ می‌گیرد و عمق پیدا می‌کنند و اثربخشی آن‌ها بیشتر می‌شوند.

مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد ادامه داد: دو مساله را همواره از کانون‌ها می‌خواهیم؛ اولا توسل به اهل بیت (ع) هیچگاه فراموش نشود و ثانیا با شهدا و جانبازان ارتباط داشته باشیم.

وی خاطرنشان ساخت: این دو موضوع به همه برنامه‌های ما عمق و اثربخشی داده و آن‌ها را ماندگار می‌کند. برای این دو مساله باید فکر و برنامه ریزی داشته باشیم.

حجت الاسلام روحانی تأکید کرد: در جلسه دیگری شرکت خواهیم کرد تا سیاست‌های جدید کانون‌ها را معرفی کنیم. کار‌های کانون مساجد فقط از راه پرتال انجام می‌گیرد و کانون می‌تواند تا چندین میلیون تومان برای خود سرانه اختصاص دهد.

وی افزود: خبر‌های بسیار خوبی پس از این سامانه در راه است و همه فعالیت‌ها باید در این سامانه ثبت شود. تا نیمه مرداد فرصت هست که فعالیت‌های خود را در این سامانه ثبت کنید و فعالیت بیشتر سبب می‌شود تا سرانه بیشتری در اختیار کانون قرار گیرد.
ارسال نظرات