خبرهای داغ:
عضو خبرگان رهبری:

مطالبه گری انقلابی از مسؤولان رسالت مهم حوزه و روحانیت است

عضو خبرگان رهبری گفت: مطالبه گری انقلابی از مسئولان به منظور رفع مشکلات و خدمت بهتر به مردم، رسالت مهم حوزه و روحانیت است.
کد خبر: ۹۰۲۷۱۹۴
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۲
مطالبه گری انقلابی از مسؤولان رسالت مهم حوزه و روحانیت است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم فرحانی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم مطالبه گری انقلابی از مسؤولان در انجام وظایف خود و نیز تلاش صادقانه برای حل مشکلات اقتصادی مردم اظهار کرد: بی شک تداوم انقلاب و آثار و برکات آن با مطالبه آرمان‌های انقلابی از دستگاه‌های دست اندرکار دولتی و حاکمیتی میسر است.

وی افزود: متاسفانه در حال حاضر شاهد تخلفاتی در بدنه اجرایی و حتی برخی از شورا‌های اثرگذار نظام و دولت هستیم که باید با روحیه مطالبه گری و انقلابی به اصلاح این وضعیت پرداخت و در این بین، حوزه و روحانیت رسالت مهمی برعهده دارد.

این استاد حوزه گفت: رهبر معظم انقلاب چندی پیش در دیدار رمضانی مسؤولان و کارگزاران نظام فرمودند که دولت باید زمینه انتقاد را فراهم کند و نباید این گونه باشد که اگر کسی انتقاد و مطالبه گری کرد، او را تخطئه کرد و این فرمایش و تاکید مقام معظم رهبری ضامن تداوم آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

وی بیان کرد: از آن جا که مجلس خبرگان رهبری نیز ماموریت دارد که اوضاع کشور را رصد کند تا همچنان در مسیر آرمان‌های انقلابی باشد، ما در این مجلس همین مطالبه گری را دنبال می‌کنیم تا ان شاءالله با این پیگیری‌ها و مطالبه گری به تدریج شاهد رفع نقاط ضعف و کمبود‌ها و کاستی‌ها باشیم.
ارسال نظرات