امام جمعه عسلویه:

عملیات روانی دشمن برای تفرقه بین مردم و مسئولین و بین صفوف آحاد ملت است

حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در عسلویه اظهار داشت: شکر خدا که این ماه مبارک هم زنده بودیم و خدا را عبادت کردیم و امیدواریم که از آمرزیدگان این ماه باشیم.
کد خبر: ۹۰۲۷۲۷۳
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، وی اضافه کرد: ان شاالله خداوند گناهان گذشته ما را بخشیده است پس باید مراقب باشیم و مواظب اعضاء و جوارح خود مخصوصا مواظب زبان باشیم که سراغ گناه نرویم، هر سخنی نگوییم و هرسخنی نشنویم، بازار شایعه امروز رایج است سعی کنیم آن را تکرار نکنیم.

امام جمعه عسلویه در خطبه دوم با تبریک عید فطر بیان کرد: انشاءالله عیدی ما نابودی دشمنان اسلام باشد.

وی با نقل بیانات رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: رهبری درباره الگوی رفتاری حضرت امام فرمودند که امام به ملت اعتماد داشت و ملت را بزرگ وآگاه می دانست و به ملت ایران خوشبین بود؛ مخصوصا به جوان‌ها و رهبر انقلاب هم به نیروی انسانی و به خصوص جوانان اعتماد دارند.

وی ادامه داد: امام به دشمن بدبین بود و رهبر انقلاب هم به دشمن بد بین است؛ امام به وحدت و همبستگی نگاه ویژه ای داشت و اصرار رهبر انقلاب هم به وحدت است.

هاشمی‌نژاد تاکید کرد: کسانی که خواسته یا ناخواسته در پی گسستن وحدت ملت باشند در زمین دشمن بازی می کنند. امروز دشمن دنبال تفرقه افکنی است و عملیات روانی دشمن برای تفرقه بین مردم و مسئولین و بین صفوف آحاد ملت است.

وی اضافه کرد: عملیات روانی دشمن در زمینه اقتصادی هم شدت گرفته است و می‌خواهند مردم را به ستوه آورند. دشمن هرروز دسیسه جدیدی دارد.

امام جمعه عسلویه از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس و شرکت در نماز عید سعید فطر قدردانی کرد.

ارسال نظرات