خبرهای داغ:
ملی‌پوش کشتی فرنگی قم:

هدفم کسب مدال بازی‌های آسیایی است/با قدرت در دور جدید اردو ظاهر می‌شوم

ملی‌پوش کشتی فرنگی استان قم از انگیره بالای خود برای حضوری موفق در مسابقات کشتی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی خبر داد گفت: تمام تلاش من حضور با انگیزه و تلاش برای حفظ سهمیه کشتی قم برای شرکت در بازی‌های آسیایی امسال است.
کد خبر: ۹۰۲۷۵۴۰
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴
هدفم کسب مدال بازی‌های آسیایی است/با قدرت در دور جدید اردو ظاهر می‌شوم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، علی‌اکبر حیدری اظهار کرد: به لطف خدا مراحل مقدماتی و نهایی مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان را با موفقیت پشت‌سر گذاشتم و اکنون در اوج آمادگی خودم را برای حضوری مطمئن و قوی در بازی‌های آسیایی آماده می‌کنم.

وی ادامه داد: بعد از برگزاری پیکار‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا، اکنون رقابت‌های کشتی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ به میزبانی جاکارتای اندونزی و همچنین مسابقات قهرمانی جهان در مجارستان، مهمترین میادین پیش‌روی تیم ملی بزرگسالان است و تیم ملی به همین منظور در اردو به سر می‌برد.

ملی‌پوش کشتی فرنگی استان قم افزود: بعد از کسب رتبه نخست در انتخابی بازی‌های آسیایی جاکارتا، در ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی نیرو‌های مسلح، فرصت حضور در رقابت‌های ۲۰۱۸ نظامیان جهان نیز نصیبم شد که در نهایت با کسب مدال برنز به پایان رسید.

وی یاد آور شد: تمام تلاش من حضور با انگیزه و تلاش برای حفظ سهمیه کشتی قم برای شرکت در بازی‌های آسیایی امسال است و امیدوارم تا زمان برگزاری این رویداد با مشکلی مواجه نشوم، بازی‌های آسیایی رویداد مهمی است و همه هدف من گرفتن مدال برای ورزش قم است.

حیدری در ادامه به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی اشاره و بیان کرد: این اردو برای حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا از ۱۲ تا ۲۳ خرداد ماه در خانه کشتی عبدالله موحد مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد و با برگزاری تمرین کشتی و خاک به پایان رسید.

وی خاطرنشان کرد: اعضای تیم ملی در طول برگزاری این اردو، تمرینات مختلف نظیر تمرین کشتی، مرور فن، استقامتی، وزنه و ورزش باستانی را زیر نظر کادر فنی انجام دادند و با تصمیم مربیان تیم ملی، از ۲۷ خرداد ماه وارد مرحله جدید اردو خواهیم شد تا روز‌های ۲۸ تا ۳۱ مرداد با قدرت در بازی‌های آسیایی به میدان برویم.
ارسال نظرات