خبرهای داغ:
مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس بسیج و سپاه:

کنگره شهدا باعث نزدیکی مردم و مسئولین می شود

مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس بسیج و سپاه گفت: کنگره ملی شهدا در سایر استانها باعث نزدیک شدن مردم و مسئولان با هم در همه زمینه های اعم از فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی است و قطعا این تاثیرات بعد از برگزاری کنگره ملی شهدا در خراسان جنوبی نیز بین مسئولان و مردم اتفاق خواهد افتاد.
کد خبر: ۹۰۲۷۷۱۷
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار احمد حق طلب مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس بسیج و سپاه در جلسه ستاد اجرایی کنگره ملی دو هزار شهید خراسان جنوبی اظهار کرد: اهداف برگزاری کنگره شهدا زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان است.

مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس بسیج و سپاه بیان کرد:برگزاری کنگره های شهدا باعث ایجاد روحیه اعتماد به نفس،تقویت روحیه ایثار و شهادت،برادری، وحدت و همدلی بین مردم، مسئولین و جناح های مختلف سیاسی است.

 سردار حق طلب عنوان کرد: برگزاری کنگره ملی شهدا در سایر استانها باعث نزدیک شدن مردم و مسئولان با هم در همه زمینه های اعم از فرهنگی،اقتصادی، سیاسی، اجتماعی است و قطعا این تاثیرات بعد از برگزاری کنگره ملی شهدا در خراسان جنوبی نیز بین مسئولان و مردم اتفاق خواهد افتاد و یاد و خاطره این برنامه عظیم سالیان سال در خاطره ها خواهد ماند.

 وی اظهار کرد: پیگیری امور برای برگزاری کنگره شهدا با خلوص نیت و باشد چراکه قرار است کار فرهنگی بزرگی را در خراسان جنوبی شاهد باشیم.

  مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس بسیج و سپاه گفت: کار گروه رسانه در برگزاری کنگره شهدا یکی از مهمترین کارگروه ها است که لازم است برای تقویت این کنگره و بازتاب کنگره ملی شهدای خراسان جنوبی که استان مرزی است در رسانه ملی و سطح کشور اقدامات لازم از سوی استاندار خراسان جنوبی با مرکز کشور صورت بگیرد و این برنامه عظیم و فرهنگی که زحمات زیادی برای آن متحمل شده و بعد از این متحمل خواهید شد به بهترین نحو در سطح کشور منعکس شود.

 سردار حق طلب تصریح کرد: تولیدات فاخر برای برگزاری کنگره ملی شهدا مورد تاکید مقام معظم رهبری است و لازم است در این راستا اقدامات بسیار شایسته و با محتوایی از نظر کمیت و کیفیت ارائه شود.

 وی با اشاره به کوچک بودن استان خراسان جنوبی،تصریح کرد: صرفا همیشه برخوردار بودن استانها شاخصی برای برگزاری کنگره ملی شهدا نیست و بسیاری از استانهای کم برخوردار بوده اند که کنگره ملی شهدا را به بهترین شکل برگزار کرده اند.

  مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس بسیج و سپاه تاکید کرد: برای برگزاری کنگره ملی دو هزار شهید خراسان جنوبی دقت شود که طرح های اجرایی تشریفاتی نباشد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها