خبرهای داغ:
نماینده مردم سنقروکلیایی مطرح کرد؛

ضعف امت‌های اسلامی باعث گستاخی آمریکا و متحدانش است

نماینده مردم شهرستان سنقروکلیایی با اشاره به مداخله آمریکایی‌ها در امور فلسطین گفت: اگر امت‌های مسلمان با هم اتحاد و انسجام داشتند امروز شاهد اقدامات ضد انسانی و اسلامی آمریکا و متحدانش در منطقه و فلسطین نبودیم.
کد خبر: ۹۰۲۷۹۴۸
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶

حجت الاسلام سید جواد حسینی‌کیا عضو کمیسیون صنایع و معادن و نماینده مردم شهرستان سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری بسیج از سنقر، با اشاره به اقدام غیر قانونی رئیس جمهور آمریکا مبنی بر انتقال سفارت کشورش از تل آویو به «قدس شریف» اظهار داشت: عمده هدف ترامپ این بود که جایگاه  رژیم جعلی صهیونیستی را در جوامع بین‌المللی تثبیت کند. 

نماینده مردم شهرستان سنقروکلیایی روز جهانی قدس را مهم‌ترین عامل به انزوا کشاندن رژم اشغالگر قدس و آمریکا دانست و افزود: عدم وحدت و انسجام کشورهای مسلمانان باعث شده که سلطه‌طلبان بتوانند در امور فلطسین دخالت و برای مردم این سرزمین تکلیف مشخص کنند، لذا عملکر رئیس جمهور آمریکا در انتقال سفارت کشورش به قدس حامل پیامی برای جهان اسلام به مضمون ضعف و سست‌ایمانی برخی از کشورهای اسلامی بود. 

حجت الاسلام حسینی کیا با بیان اینکه آل سعود با صرف هزینه‌های هنگفت حضور نیروهای آمریکایی در منطقه را تثبیت می‌کند، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور آمریکا به منظور تحقق اهداف عربستان برای به آشوب کشیدن منطقه از آل سعود پول دریافت می‌کند و به سعودی‌ها اعلام کرده که اگر شما در منطقه تحت حمایت من نبودید، کار شما تمام بود. این نشان می‌دهد که قدرت‌های غربی با تفرقه‌افکنی میان کشورهای مسلمان توانسته‌اند برخی از آنها را زیر پرچم سلطه‌گری خود قرار دهند. 

وی عدم وحدت میان مسلمانان را ابزار مهمی در جهت تحقق یافتن اهداف دشمنان جهان اسلام دانست و گفت: اگر امت‌های مسلمان با هم اتحاد و انسجام داشتند امروز شاهد اقدامات ضد انسانی و اسلامی آمریکا و متحدانش در منطقه و در فلسطین نبودیم.

ارسال نظرات