معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی تصریح کرد: طی سال گذشته هزارو 466 خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی از انشعابات رایگان آب، برق و گاز بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۹۰۲۸۱۳۳
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ محمدرضا شایسته‌جو معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه  رفع مشکلات آب، برق و گاز خانگی مددجویان از اهمیت بالایی برخوردار است گفت: در این خدمت ساکنان روستایی و مناطق محروم در اولویت هستند.

وی با اشاره به اینکه معافیت مددجویان برای یک‌بار از پرداخت هزینه‌های صدور پروانه‌های ساختمانی، عوارض شهرداری، هزینه‌های انشعاب آب و فاضلاب، برق و گاز بر اساس الگوی مصرف از جمله خدمات کمیته امداد به مددجویان تحت حمایت است، گفت : طی سال گذشته هزارو 466 خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی از انشعابات رایگان آب ، برق و گاز بهره‌مند شدند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی تصریح کرد: طی سال گذشته تعداد 111 پروانه ساختمانی به صورت رایگان توسط شهرداری‌ها برای خانوارهای تحت حمایت صادر شده است.

شایسته‌جو با بیان اینکه منابع کمیته امداد برای برطرف شدن تمامی نیازهای محرومان محدود استف گفت: خیران و نیکوکاران می‌توانند از طریق مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد و یا اجرای کد #086*8877* از طریق تلفن همراه و شرکت در طرح‌های کمیته امداد در کمک به محرومان مشارکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: مددجویان متقاضی دریافت انشعابات آب، برق و گاز می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد شهرستان‌های محل سکونت خود و دریافت معرفی‌نامه، به ادارات مربوطه مراجعه کنند و از این خدمت بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات