خبرهای داغ:
سرپرست سپاه گنبد:

توانمندی موشکی باعث افتخار ماست

مراسم آبروی محله به یاد طلبه شهید مهدی رضا شاطری در گنبد کاووس با سخنرانی سرپرست سپاه شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۸۲۴۶
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، مراسم آبروی محله با سخنرانی سرگرد پاسدار سید علی حسینی ؛ سرپرست ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گنبدکاووس به یاد شهید شاطری برگزار شد .

این مراسم به همت پایگاه مقاومت شهید مصطفی خمینی حوزه مقاومت رسالت و حضور پرشور مردم محله ، خانواده محترم شهدا و مسئولین در مقابل منزل این شهید بزرگوار برگزار شد.

سرپرست سپاه گنبد در این مراسم  گفت: امروز شاهد حمله و به میدان آمدن همه جانبه دشمن هستیم دشمن و به دنبال ضربه زدن به طریقه های مختلف فرهنگی ، اقتصادی و نظامی به کشور است.

حسینی با بیان این جمله که هر چه جلوتر می رویم هجمه و تحریم های دشمن بیشتر می شود گفت: باید همیشه هوشیار باشیم و مراقب نقشه های دشمن باشیم. امروز توانمندی هسته ای و موشکی باعث افتخار ماست. وقتی که می توانیم گروهک های تکفیری را در عمق 2000کیلومتری هدف قرار دهیم ، این باعث افتخار ماست.

سرگرد حسینی با ذکر خاطره از مادر شهید رضا شاطری وی را چنین وصف کرد: یک بار که برای سرکشی و دیدار به حضور این بانوی محترم رسیدیم با توجه به اینکه در بستر بیماری بودند با یک عزت و احترامی خاص از ما پذیرایی کردند و اکنون احترام به خانواده محترم و معزز شهدا برای همه ما که در امنیت کامل به سر می بریم یک واجب و فرض است.

سرپرست سپاه گنبد با اشاره به وصیت نامه شهدا گفت : ما وقتی وصیت نامه شهدا را می خوانیم می بینیم که به دو موضوع بسیار مهم توجه کرده اند اول موضوع حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه و دوم حفظ حجاب و عفاف درجامعه، شهدای ما رفتند و شهید شدند که ناموس ما در امنیت باشند ، پس باید به این وصیت ها توجه داشته و به آنها عمل کنیم.

این مراسم با اجرای تواشیح توسط گروه مکتب المهدی(عج) وقرائت شعر محلمون بهاره( در وصف شهید مهدی رضا شاطری) توسط مطهره السادات کریمیان فرزندجانباز و شاعر مجموعه کتابهای محلمون بهاره سید علی کریمیان ادامه یافت و در پایان این مراسم از نیروهای فعال و خانواده محترم شهید با اهدا لوح و هدیه تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها